kottas-usekove-mereni-na-dalnicich-se-nevyhnutelne-blizi-352x198.jpg

Kottás: Úsekové měření na dálnicích se nevyhnutelně blíží

dopravní předpisy v čr

Sen ministra dopravy o úsekovém měření rychlosti na dálnicích je zase o něco hmotnější.

Diskuze

23 komentářů

    Petr K.

    Jen ať měří! Když vidím jak se zklidnila doprava v Praze i jiných městech právě tam, kde je úsekové měření, nezbývá než doufat v to samé na D1. Třeba už jen proto, že naprostá většina aut se v daných úsecích tak jako tak s klidem pohybuje s tolerancí v limitu. Bohužel se vždy najde nějaký imbecil, který má potřebu klestit si cestu levým pruhem pomocí dálkovek, klaksonu a lepením se na auta před sebou. Jen kvůli ukojení ega a úspoře necelé minuty na úsek vyvolává permanentní rizikovou situaci. Zpravidla takové vídám v pátek odpoledne a o víkendu. Jen ať je zkasírují. 🙂

    Lukáš

    Se zavedením úsekového měření na dálnicích také nesouhlasím, na celou věc se ale dívám v širším úhlu. Hodně to zkrátím. Mýtné brány patří státu, Kapsch jen provozuje mýtný systém. Bude se vypisovat tendr na nového provozovatele mýta. Může být vybrán satelitní způsob. Co pak s těmi branami? Odepíše někdo na MD investici za 10mld? Nebo se šalamounsky brány využijí na instalaci kamer s radary? Když vyhrají mikrovlny, využijí se brány jak na mýto tak na radar. Když vyhraje satelit, nemusí odepisovat miliardové investice a systém využijí pro radary.

    Pokud MD poradíte jiný systém využití bran, tak třeba od instalace radarů ustoupí;.-)

    k.ik

    dálnice jsou pro mě nuda, raději jezdím po silnice vedle dálnice, je prázdná a bez policajtů

    Sir CHerokee

    Další krok od svobody zpět k totalitě. Anwb všude má být občan kontrolován, hlídán, kamerován, měřen…. přesně to zapadá do politiky strany agenta Bureše.

    R

    Jo, jenže on ten Bureš je zde jen proto že jak ods tak cssd tak někteří ostatní prostě kradli a vymysleli systém který je prostě nemožný…

    Ian

    Mate pravdu, pritom by jim mely bohate stacit ty modre majaky a houkecka.

    Sir CHerokee

    Firmy agenta Bureše již získali od státu zakázky za 32 mld Kč…kam se hrabou jiní. Členové vlády za ANO jsou zároveň zaměstnanci Bureše…. a tak to hezky funguje dál. Zkoupí se média a má klid na to, si ze státu udělat svou firmu. Proto tam taky šel.

    Bruno

    Upozornění pro bojovníky za závodění na silnicích (p.Beran, p.Kottás) Silnice je zařízení pro bezpečnou přepravu z bodu A do bodu B. Není to místo na kompenzaci komplexů méněcennosti a plnění pubertálních snů. Modlím se, abych tyto dva nedospělé jedince a jejich příznivce na silnici nepotkal. Mám děti a chtěl bych přežít. Ubožáci, kteří jezdí na zúžených opravovaných úsecích 130, by se měli léčit.

    swrt

    Někteří ale jezdí po dálnici víc než 20 km do práce. Já jezdím 3x – 4x týdně do Německa 500 tam 500 z5. Kdybych jezdil vedle dálnice stihl bych to jednou.

    swrt

    Napsal tam přesně kdy a v tuhle dobu jsou dálnice skoro prázdné. Lepší je 130 v zužení když to jde, než před ním ve špičce zašlápnout na 60 a mít za sebou kamion. Jezdím hodně, a kolikrát mam chuť takového řidiče vytáhnout z auta a profackovat ho!

    Bruno

    Já mám zkušenost s těmi, co projíždějí 10 cm od mého zpětného zrcátka rychlostí o 50 km vyšší než ostatní (slušní) řidiči. Neprofackoval bych je, ale změřil je a na nějakou dobu odebral řidičák.

    Petr K.

    A přesně o nich to je. Nikdo nemá ambice řešit řidiče, co na 80 km/h jedou 85. Sám sem v daném úseku několikrát předjížděl číhající Superb reálnou rychlostí kolem 89 a to jsem ještě kolem kamionu zrychlil lehoulince přes 100, abych se vedle něj nemrcasil zbytečně dlouho. Nezájem, čekají tam na jiné výtečníky.

    Já 1

    No, jo ale pánovi řekli na Nově že kdo jede víc než je povoleno je tamten onen no, ten … jo, pyrát přece co žere malý děti s maminkama i kočárkama a přikusuje k tomu cyklouše… Pyrát tak nebezpečnej že z toho pán nespí a bojí se že ho přejede i když doma spí v posteli. A když to říkali na Nově či psali v Blesku, tak to je pravda pavdoucí.

    Já 1

    A mohu se zeptat jakou újmu Vám řidiči průjezdem 10cm od Vašeho zrcátka způsobili? Byl jste ofouknut? Nebo máte potíž v normálně širokém pruhu kam se vejde kamion s rezervou udržet své osobní vozidlo při rychlosti 80km/h a jet v něm vpravo (jak by se mělo), či alespoň uprostřed?

    Miro

    Myslim ze tady nejde vubec o ridice ale o penize pro statni kasu. Proc opravovat ruzne useky kde je to nebezpecne kdyz staci dat ceduli omezujici rychlost a k ni postavit radar. Proc delat dalnice kdyz vlastne na nich rychle jezdit nemuzem? Pry na to nejsou staveny. Proc teda opravuji D1 jen na 130km/h? kdyz ji mohou stavet na 160-170km/H? uz urcite znate vysledek. PENIZE. Ridic zaplati vzdy. chodec a cyklista nikdy. o pejskarich nemluvim. o mladejch co rozbiji po pitce vse co jim prijde do cesty taky o nicem. Ten kdo muze jet rychle ikdyz nejsou silnice na rychlost staveny jsou jen politici a policiste, pro ne je bud dalnice nebo jine silnice stavena na tu vyssi rychlost? kdyz teda ostatni nemohou? zase se vracim k tem PENEZUM, z toho se zije dobre jak policii tak politikum. a kdyz to zhrnu tak vlastne jde hlavne predevsim jen o PENIZE ne o lidske zivoty a o tom to je. Zeptejte se tech co tohle vymysli k cemu to delaj, odpoved? je to tak nastavene o lidech se tam nepise ale jen o tom kolik se da zkasirovat.

    Bruno

    Je to nebezpečné. Jakou újmu vám způsobí, když někdo střelí z pistole těsně kolem vaší hlavy. Ofoukne vás to?

    Kumi

    Bóže „Já1“ ty seš kokot

    Bart

    Já se zase děsím těchhle blbů – auto typu MPV, řidič 2 tituly a 5 dioptrií, na střeše kola v autě zasklenou manželku a stejně vyhlížející děti, za předním sklem „bonz“ kameru v úseku omezený rychlosti na 80 km/h si to prdí sotva 65 a jen příjde konec omezení tak trr do levýho pruhu a 3km předjíždí dva kamiony, při čemž to považte rozpálí i na 110km/h !! Je zajímavý, že Německo mě na velký části dálnic neomezeno a že by se tam tou rychlostí nějak ohrožovali nebo snad vraždily to teda ne! Asi tam nejezdí tolik pomalých, podle Ťoka bezpečných „také“řidičů.

    Bart

    Nebuď plašák, se taky bojíš každýho hov….

    Já 1

    Docela mne mate co jste napsal. Jste kumi, nebo kokot? Si to ujasněte.

    Já1

    Dobrý, pane, výborný.

    Chcete mi namluvit že když jede jak se má (u pravé strany) v pravém pruhu s normální šířkou pro kamiony, tak v zúženém pro osobáky kolem Vás projíždějí ve vzdálenosti 10cm od Vašeho zrcátka?

    Normální šířka pruhu je něco přes 3m a zúženého 2m. To je rozdíl řádu. Vašich 10cm k reálným více než 100cm.

    V tom případě mi kolem hlavy střílejí furt, pane. Prakticky v jednom kuse. V Avganistánu vystřelí nějakej talib, nebo mírotvorce/osvoboditel a určitě mi to kolem hlavy letí.
    Jo je to skoro těsně, jen pár set či tisíc km.

    Kumi

    Sakra, po mnoha létech jsem náhodou přišel na to, že zde můžu zřejmě i stokrát za sebou kliknout na „palec nahoru či dolů“. Divné, ale asi to má pro někoho smysl. Náhodou mi to ujelo a přiznávám, že ty tři palce dolů jsou moje. Také jsem vlastně zjistil, že i u mých příspěvků mnohdy není tolik zuřivých odpůrců, ale stačí jeden aktivní. Myslím však, že v souvislosti s tímto tématem úplně stačí zůstat u označení kokota diskutéra Já1, viz výše.

    Kumi

    Není padesát trochu málo, ty pako? Už ti tvrdnul ukazovák?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist