kottas-simply-clever-nebo-stupid.jpg

Kottás: Simply clever, nebo stupid?

Škoda

Je nová škrabka na led umístěná ve víčku nádrž nových škodovek chytrý nápad, nebo naprostá hloupost?

Diskuze

17 komentářů

    Atomas

    Ovšem u Rapida není simply clever škrabka ve víčku uzamykatelná, protože se víčko nádrže nezamyká. Je s podivem, že jsem o tomto simply řešení nečetl v žádné novinářské recenzi. Takže to je patrně důvod, proč je novinářská auta neměla – někdo byl rychlejší

    Steve

    Škrabka chyběla v Mazdě ne v Rapidu. Číst pořádně.

    Atomas

    Pravda, článek jsem četl na mobilu, přehlédl jsem. Nicméně to nic nemění na faktu, že se u šetření na Rapidu nemyslelo zdravým rozumem.

    Játro

    Mám pocit, že nejde ani tak o škrabku, kterou člověk použije jednou v životě, jako o to, že se kvůli blbé škrabce o Škodě mluví v jednom kuse. Takže moje hluboká poklona před škoda auto. 😉

    Steve

    Já myslím, ž enešlo o rozum ve smyslu udělat něco fakt clever. Spíš, jak píše kolega pod náma. Šlo o to udělat něco co nic nestojí ale zviditelní to. A to škrabka zvládla na jedničku.

    TV

    Když je tedy škrabka u octavie v uzamykatelném víčku nádrže, jak se tedy k ní dostanu aniž bych otevřel dveře a napadal mi do auta na sedačky sníh? Nebo má specialní čudlík na klíčku a na dálku otevřít víčko nadrže?

    JoBa

    Eh…vicko nadrze u octavie je napojene na centralni zamykani…pak se primackne a odskoci…;-)

    ppppp

    Už kdysi jsem psal, že to je záměr. K jedné škrabce do víčka přidají 10 do kufru. Není to skvělý reklamní tah, když řidič Mazdy používá škrabku se škodováckým logem?

    Michal

    Já bych nechal škrabku škrabkou, jsou daleko důležitější body, kde Octavia ztrácí. Absence multi-linku u skoro všech motorizací, nebo poněkud nesmyslné ceny některých položek příplatkové výbavy.

    Andrew

    O absenci multilinku si netroufám tvrdit, za je to problém nebo ne, nejel jsem. Ale pokud by auto mělo kvůli té nápravě být třeba o 10-20 tisíc dražší, tak se to zejména u slabších motorizací, které jdou po ceně, dá pochopit. Že multilink nemá ani dvoulitrové TDI je pak spíše koncernová politika než nějaké racionální uvažování. Nicméně co se týče té příplatkové výbavy mě spíš překvapilo, že tam většinou jsou docela rozumné ceny. Co mě však rovněž překvapilo (a tentokrát v opačném smyslu) je, že většina těch věcí se musí přikupovat i k nejvyšší výbavě. Člověk by tak nějak čekal, že v té už všechno bude a na příplatek zbude jen pár zbytečností, které jsou spíše otázkou vkusu než potřebnosti. V tomhle případě ale stále můžete i v nejvyšší výbavě za příplatkovou výbavu utratit tolik peněz, že jste téměř na stejné částce jako samotné auto v té nejvyšší výbavě. To je pro mě celkem šok.

    Ondřej Kubíček

    No, ono i když je víčko nádrže uzamikatelné a někdo si škrabku beznávratu nevypůjčí, tak je kničemu i otevíratelná nádrž za pomocí dálkového ovládání, protože když se víčko skryje pod krustou ledu nebo jen tak silně přimrzne. Stejně se na škrabku nedostanete bez jiného zimního pomocníka.

    Michal

    Tak mně přijde 39t za bixenony celkem dost, ale někdo to samozřejmě může vidět jinak. Představte si, že byste si koupil 2,0 TDI \“v plné palbě,\“ dal za něj cca. 1m Kč a vzadu měl klikovou nápravu. Ne, to nejde, to je prostě fail, nebo aspoň já bych se s tím u auta s takovou cenou nesmířil. Klikovku bych chápal u obou slabších TSI a u 1,6 TDI, tam jde o cenu, ale zbytek by ji mít neměl. Co se týká skladby výbav, koncern bohužel nikdy nešel cestou Japonců nebo Korejců, kdy když si koupíte auto ve fullu, máte tam opravdu téměř všechno a když si chcete něco připlatit, bývají to většinou už jen prkotiny. Podle toho co vyplývá z Vaší argumentace, bych tipoval, že Škoda se vydala cestou Audi, kdy i u nejvyšších specifikací není problém za některé prvky výbavy poměrně značně připlácet. Nemyslím si, že je to pro Škodu dobrá strategie, ale zákazníci nás třeba přesvědčí o opaku.

    Kuban

    Koleno loket čelo pěst, a víčko otevřeš i se zamknutým zámkem 😀

    nesmíš být tak příliš útlocitný na svou vymazlenou berušku 😉 😀

    Kuban

    Simply Never !!!

    pláša35

    Taky jsem si to myslel, ale pak jsem si přečetl, že jde o Škodu. A tím bylo vše jasné.

    pláša35

    Máte můj obdiv a úctu, pane Kubane. Můj názor s tradicí již od roku 2003.

    Jenda

    Pocteni byla sranda.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist