Kottás: Podzim je nejlepší období na ježdění
dopravní předpisy v čr
Opravdu jsem se nepomýlil, ale když ono začíná moje nejoblíbenější roční období na ježdění. Hned vysvětlím proč a vezmu to od konce.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
dopravní předpisy v čr
Opravdu jsem se nepomýlil, ale když ono začíná moje nejoblíbenější roční období na ježdění. Hned vysvětlím proč a vezmu to od konce.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Sice mě zima štve tím, že je tma a zima, ale díky tomu je konečně moje zadokolka s omezeným výkonem v plné permanenci. V létě si totiž té přetáčivosti se 140 koňma moc neužiju
Tak si rikam, nemame nahodou stejny vehikl (MX-5)? 🙂 I kdyz me zima celkem prekvapila, porad mam nejradeji leto – takova vyjizdka v teply letni vecer nebo noc, bez strechy, to nema chybu!
kdepak, stará trojka kompakt. Už dosluhuje, ale tuhle zimu to snad ještě dá. 🙂
Dalsi poznatok preco je jesen super, netreba mat stale pustenu klimu a stale prechadzat z horka do zimy, aj ked nemam vacsi rozdiel ako 5-7 stupnov a aj spotreba a je o malinko lepsia.
Na podzimu a na části jara je úžasné to, že je konečně v mém tmavém autě bez klimatizace obyvatelně. Přes den na slunci stačí lehce pootevřené okénko a ráno nebo večer mírně přitopit a hned je útulně. V zimě člověk jede zmrzlej jak nanuk, než se auto vyhřeje, v létě z něj lije pot i když má otevřeno snad úplně všechno. Navíc ranný podzim ještě bývá s zelenou přírodou, přes léto oježděnými silnicemi bez zbytků inertního posypu, sůl už je dávno opláchnuta, prostě pohoda. Zalezli dovolenkáři, chatičkáři a chalupáři se vyskytují v menší míře, uzavírky jsou pryč, zkrátka samé výhody 😉
jo, to je fakt. Nemám rád klimu, bolí mě z toho hlava. Nejradši mám teplotu kolem 15°C, kdy to ventilátor v pohodě uchladí. A hlavně jsou studený silnice a víc to klouže…
jee taky mam kompika, ale toho nejsilnejsiho. Letos na jare jsem doinstaloval samosvor. Zadokolka na zimu je ta nejvetsi zabava. Doriftooo! 😀
Jeee, 105kW, 2,0 benzín? V létě to fakt neutrhnu, jenom na mokru:-(
Pekny clanek. Dohanim resty v cteni a doufam, ze se poznam i ve vice clancich