kottas-jak-se-jezdi-v-usa.jpg

Kottás: Jak se jezdí v USA

dopravní předpisy v čr

Nedávno jste si mohli přečíst zážitky při loučení s jedním velmi ikonickým americkým autem.

Diskuze

9 komentářů

    Skalik

    Naftovem otory se v us pro osobaky mensi LUV nepouzivaji, protoze sice maji mensi spotrebu, ale vypousti mnohem vice skodlivin nez benzinove auta.

    To je ten duvod proc se v US jezdi na benzin a proc vsechny hybridy jsou s benzinovym motorem i kdyz diesel by byl logictejsi.

    knedlik

    ve statech sem byl 4 mesice a musim s autorem souhlasit, buzerace na silnicich zadna, najezdil sem nekolik tisic mil a ani jendou sem nemel problem… nejvic me prekvapilo jejich uplne jiny mysleni, vsichni lpi na svobode, osobni odpovednosti, ale na druhou stranu nektery pravidla dodrzujou naprosto otrocky ikdyz absolutne nedavaj smysl a jakykoliv argumentace nemaj smysl… osobne sme diesely v utahu potkaval celkem casto, vetsinou cummins diesely v truckach, ktery teda hulily fest… v kalifornii sem nevidel snad ani jeden… staty sou zajimavy, jezdit me tam bavilo, ale po dalnici se tam clovek fakt nikam za rozumnej cas nedostane…

    Joi

    Diesel hybrid by nebyl logičtější, jelikož elektromotor se svým charakterem lépe doplňuje se benzínem a to mluvím jen o momentových charakteristikách a ne vysoké hmotnosti dieselu.

    Pane autore, Vy jste nikdy nejel (v autě nebo na kole) za nějakým dieselem? Já jen, že Vaše divení se absenci dieselů je opravdu k popukání. Doporučuji cestu do Japonska, pak by Vám to mohlo dojít. Jenom Evropa si neváží zdraví svých občanů…

    Jarouš

    Byl jsem v USA pouze 6 dní, ale měl jsem pocit, že díky plynulosti provozu není kam spěchat. A jet 6 hodin v kuse 75 mph (120km/h) mě nijak nefrustrovalo, jeli tak konstantně všichni (vč kamionů) a současně to znamenalo, že všichni o 5 mph \“speedovali\“. Možná tu absenci frustrace podpořila i pohoda na palubě téměř nové (najeto 1600 mil) Crown V z půjčovny. Kentucky, Tennessee, Arkansas., únor 21011.

    Mirek Kuboš

    Po přečtení jsem si vzpoměl na článek jistého německého novináře, který rovněž jezdil zkušebně po českých sinicích a konstatoval neuvěřitelnou agresivitu, neohleduplnost, nerespektování zákona. Pointa článku však přišla nakonec:\“Mohlo by se zdát, že český řidič už je prostě takový, že ta bezohlednost a anarchie je v mentalitě českého národa, ale omyl, vážení čtenáři! Ten samý řidič se na německých silnicích slušně chovat umí!\“

    Kuban

    jo, protože má z německých policistů a úřadů pěkně nahnáno.

    Mirek Kuboš

    …jo, protože o vyspělé zemi se ví, že je zde zákon zákonem a vyspělý Němec nemá pocit, že když dodržuje zákon, tak je méněcenný. I ten spratek z ČR, který hledá po internetu rady od \“dopravních expertů\“, jak se vyhnout postihu o tom něco slyšel a nebude riskovat.

    Prazdroj

    V článku zmiňované řešení křižovatek bez oranžové mi nepřijde zrovna šťastné. Nevím, co je na oranžové špatného a vlastně řeší to, aby člověk nemusel koukat na semafory druhého směru, kdy bude moci jet. I v řadě evropských zemí oranžová při přechodu z červené na zelenou nesvítí a výhra to moc není. Nejvíce se mi líbí kombinace všech barev plus odpočet, za jak dlouho mám čekat zelenou.

    Amazon

    Ameriku a jízdu po ní to si musí zkusit každý řidič,který miluje svobodu ! Jízda bez buzerování,nachytání policií,dávání bodů,řešení ve správním řízení a podobné jiné nesmysly!Které vymyslela banda,která to potom rozkrade do vlastních kapes a použije na svoje platy – platy státních úředníků.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist