kottas-elektronika-v-autech-vseho-moc-skodi.jpg

Kottás: Elektronika v autech? Všeho moc škodí.

elektronika do auta

Vůbec nejsem technologický barbar a odpůrce elektroniky v autech, ale čeho je moc, toho je příliš.

Diskuze

10 komentářů

    joseph

    Já mám největší strach z povinných černých skříněk napojených na družici. Nasrat! Vyrvat, vymontovat a zahodit.

    pepe

    Proč? Stačí dát auto manželce a jet páchat nepočestnosti taxíkem.

    ARI

    Naprosto souhlasím s autorem. Už jsem si myslel, že jsem jediný komu tyhle elektronický featury v autě vadí a nechce je tam. Specielně elektronická parkovací brzda.

    Wikidy

    Problémem není elektronika samotná, ale její spolehlivost. Vzhledem k ořezávání výrobnich nákladů se hledají stále levnější cesty a projevuje se to na kvalite dílů samotných, problémy s kabelovými zvazky, zoxidovanými koncovkami kabelů a podobně…

    MartinJ

    V Top Gearu toto nedávno glosovali tak, že nové Fordy s funkcí automatického volání emergency services (policie, hasiči, sanitka atd.) budou volat omylem kvůli špatnému rozlišení hlasu, např „Volat mámu“ si vyhodnotí jako „Pomoc prosím“ a zavolá zásahovou jednotku… případně naopak po nehodě budete řvát „Pomoc!! VOLAT ŠPITÁL!!“ a systém zahlásí „volám Šimonovi..“

    Marty

    Tak třeba v mojí e39 530i nic takového není :o) Má ABS, automatickou dvouzonovou klimatizaci, tempomat, elektrická okna a zrcátka, vyhřívané sedačky a multifunkční volant a pod kapotou jeden z nejlepších motorů, co kdo kdy vyrobil. Těšení se na každou jízdu s ním, byť jen pár km, bych nevyměnil za žádnou z těch dnešních pleček prošpikovanejch nesmyslama pro „mojí bezpečnost“.

    J

    Bezklíčovej vstup, elektronická brzda, vyhřívanej volant, sedadla v elektrice s vyhříváním, 7″ dotyková obrazovka s navigací, hlídání vyjetí z pruhu, automatický parkování, automatický rozsvěcování světel, denní LED svícení, natáčecí xenony, parkovací kamera, místo budíku TFT displej …jo, hrozim se, kdy se něco vysype, ale na druhou stranu – kupovat si kvůli tomu nějaký holátko a dívat se na „tlačítka bez funkce“? Díky, nechci.

    Tycoon

    Bez všech těhle věcí se obejdu. Místo těhle „zbytečností“ bych u aut uvítal třeba lepší odhlučnění na dálnici, méně skřípání v interiéru nebo atermická skla. Z těch elektronických pomocníků potřebuju jen centrál a tempomat, plus nějaké ty posilovače, ABS atd.

    josef K.

    ABS. ESP, kontrola trakce za všechny tyto pomocníky by vám v F1 urvali ruce, kdyby to jezdci mohli mít. Podvodná kontrola trakce v převodovce vynesla šumáka na trůn.
    Elektronicky řízené tlumení v f1 taky zakázali, protože to všechno – tito elektroničtí pomocníci jsou o několik řádů lepší než zásahy řidičů včetně seba.
    Takže to, že toto všechno můžete mít i vplečkách, které mají 100 koní je dar z nebes.

    Nehovoře o tom, že tato elektronika některá auta drží na silnici, protože jejich zprasená konstrukce to neumožňuje(viz. např bmw..).

    J

    Atermický skla v nabídce nebyly, ale na oknech vzadu a na pátých dveřích je fólie. Skřípání v interiéru neznám. A to ani když vezmu pár zatáček hodně zostra nebo se projedu po kočičích hlavách. Na dálnici při 200 km/h slyšim jen odvalování kol (225/45 r17). Holt benzín s přímým vstřikováním dělá svoje. A ty zbytečnosti člověk nedocení dokud je nemá. Tak to bohužel je.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist