Koronavirus loni připravil český trh o 90 000 ojetin. Poradíme, o která auta je největší zájem
Ojetá auta
V zemích V4 se celkový pokles nabídky vozů blíží půl milionu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ojetá auta
V zemích V4 se celkový pokles nabídky vozů blíží půl milionu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Loňský rok zahýbal výrazně se vším, nejen s trhem s auty.
Očakávam, a aj sa to potvrdilo v článku, že priemerné auto bude staré 5 rokov. Takých áut sa ľudí zbavujú, na druhú stranu, sú ľudia, ktorí kvôli nedostatku finančných prostriedkov také auto pôjdu kúpiť, pretože na novšie, mladšie a tým pádom aj drahšie vozidlo nemajú
„Střední hodnota ceny ojetin nejvíce rostla na Slovensku, kde poskočila v přepočtu o 20 000 korun, v Česku meziročně stoupla o 10.000 korun, v Maďarsku a Polsku rostla v řádu jednotek tisíc,“ Tady je krásně vidět, že Slováci se mají líp než my, a Poláci (nečekaně) hůř
Že se máme líp než Poláci je stále dobré zjištění. Bohužel Slováci si po propadu, co přešli na Euro, výrazně polepšili. Takže tam bychom se my chtěli dostat – i když jak vidíte, nese to s sebou zdražování, které se projeví ve vyšší ceně za cokoliv…
Zajímavej ten žebříček top aut v jednotlivých zemích. U nás v ČR kralují Škodovky a VolksWagen a v Poláků a Maďarů to jsou ojetiny opelů, bavoráků a ford fokus. To je zajímavé, že tyhle auta tam jsou v přesile. A otázka, jestli zrovna tyhle auta nejezdí od nich k nám.
Koronavirus nás připravil o víc, než o 90 tisíc ojetin. O ty samozřejmě také, ale těch peněz, o které přišli jednotlivci z nás. Je to hrozné, co se stalo, je to jak stav po válce, naštěstí ale ovšem bez války
jsem si jistej, že nejen koronavirus za to všechno může, ale určitě byl velkým důvodem, že spousta lidí začala uvažovat jinak. Neutrácí se za blbosti, ale připlatilo se za komfort – např. domácí pracovna a nebo právě i auto na dojíždění do práce, místo jezdění hromadnou dopravou
Já nevím, jak vy, ale o co všechno nás ten koronavirus ještě připraví? O nějakou důstojnost, o možnost jet vlastním autem z vlastního bytu do vlastní chaty, to mi přijde jako největší absurdita, přitom děti venku na hřištích si to vesele předávají a plná stromovka je rozhodně dalším semeništěm. Mrzí mě to, a odskáčeme to všichni, že si připlatíme za všechno, za auta, za jídlo, za bydlení
Přesně tak, a to jsem opravdu zvědav, jak skončí bilance roku 2021, protože jestli loňský rok byl špatnej, tak letošek je už v březnu rozhodně horší…
Pokles nabídky asi není to nejhorší. Závažnější mi přijde zdražování.
To je jako s bytama. Kolik bytů nebo aut si člověk za život kupuje? Řekl bych, že jen pár, pokud je má na běžnou spotřebu. Takže pak je bohužel jedno, jaká je doba. Když auto potřebuje prodat a koupit nové, udělá to přesně v té době, kdy bude potřebovat. Nelze si koupit auto, že mi přijde levné, a nechat ho dva roky stát v garáži, než na něj dojde řada
Já nevím, ale jakmile vjedu na dálnici, není jízda, abych nepředjížděl návěs s novými auťáky. Tak jaký propad, když tohle je dnes a denně?
Jak vyplývá z článku, zájem je o relativně mladá auta, která nemají najeto v řádu statisíců a která jsou dobře udržovaná a ideálně po první českém majiteli. To jsou dle mého názoru top auta.
Koronavirus nás připravil nejen o 90 000 ojetin na českém trhu. Připravuje nás o zdraví, svobodu, možnosti dané Ústavou a my si je slepě necháváme brát a doufáme, že to s námi ti nahoře myslí dobře. Automobilový průmysl ale naštěstí už loni na jaře řekl jasné ne, tam byly vidět největší stopy té ekonomické krize, proto nyní automobilky ani autoservisy zavřít fabriky a provozovny nedovolí
To je ale hustý, pokles ve 4 zemích o půl milionu v nabídce? Kolik je ta nabídka? To musí být miliony, a přitom jestli to chápu správně, tak se mluví pouze o ojetinách.
Ono časem dojde k tomu, že koronavirus začneme brát jako přirozenou věc každodenního života, že se na to už nepůjde vymlouvat nebo tím něco maskovat, že něco nešlo právě kvůli koronaviru. věřím, že se nabídka aut vzpamatuje a nabídka se opět srovná s nabídkou a ustálí se i cena
V článku se mi potvrdilo, že zájem je o větší a bezpečnějsí auta, kam se v poho naskládá celá rodinka a může se jet, buď po městě, nebo na delší štreky
Jestli je ten odhad kvalifikovaný a dost přesný, tak to je dost velká díra na trhu, mínus 90000 aut u nás a půl milionu v sousedních 3 zemích
Škodovky, passaty, golfy a ford mondeo. Když řeknete snad i desetiletému chlapci, aby vyjmenoval nejlepší auta, která zná, vyjmenuje rozhodně tyhle. A je to už pěkných pár let, možná desetiletí, kdy jsou na prvních příčkách právě tyhle auta.
ta čísla jsou vskutku děsivá, kéž už by byl tomu všemu konec a po létě nepřišlo další kolo. Auto mám naštěstí od vánoc 2019, ale pokud by to pokračovalo i v dalším roce, výrazně by mi to zkřížilo plány na brzkou obměnu autoparku!
diví se ještě někdo že na prvním místě jsou škodovky a volkswageny? minimálně náklady na dopravu do vlasti víceméně odpadají a nemůže to ohrozit ani nějaká blokáda v Suezu…
Nedostatečná nabídka bude kompenzována rostoucí cenou. Bohužel to je základní fakt tržní ekonomiky a střetu nabídky s poptávkou, a platí to všude, nejen na trhu s ojetými automobily