Konec světa: Ford Mustang dostane diesel!
Ford
Je to už prakticky potvrzené, legendární muscle car dostane pod kapotu důlní čerpadlo spalující mazut.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ford
Je to už prakticky potvrzené, legendární muscle car dostane pod kapotu důlní čerpadlo spalující mazut.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nevidím v tom problém. Pro koho je diesel zlo tak na něj ani nepomyslí a komu nebude vadit Musle car s naftou tak si ho koupí. A když se bude sním chlubit tak asi každej kdo malinko rozumí autům ho s dieslem nejspíš ,,vysměje" ale to bude už jenom jeho věc.
Specielně do muscle cars se diesel hodí. K hrubému silovému vzhledu, hrubý a silný motor. S pisklavým točivým motorem má svalnaté auto zvuk jak vykleštěný arnold.
a prave kvuli zvuku se tam davaji velke osmivalce, ty maji nejhezci zvuk na svete a jde z nich strach. Diesel ma sice hruby zvuk, ale hnusny, klapavy proste jak kdyby se mel kazdou chvili rozsypat, a to nesedi ani k mustangu.
Tak tohle si asi koupí jen automobilový *****. Je to hnus no, ale každé auto si najde svého kupce a někomu i bude jedno co tam je za motor. Tuhle když jsem se na benzínce ptal chlapíka s pěkným bavorákem co v tom má za motor tak říká: "no já ani nevím", ptám se teda jestli benzín nebo diesel a on "tankuju tam to z tý černý pistole"
Haha,krutá realita narazila na ještě krutější realitu. By ses divil, kolik lidí s "pěknýma autama" nemá ponětí, co tam kdesi vepředu mají za motor. Myslím, že kdybych jim řekl, že jim tam běhá křeček na běžícím pásu a vyrábí elektřinu, tak by tomu i věřili.
A mustang diesel? Můj názor: znesvěcení a podrývání.
Na druhou stranu mi jedna část mozku šeptá, že se najdou lidi, kterým se íbím muscles, ale nemohou nebo nechtějí živit velkého osmižrouta a podle mě z tohodle úhlu pohledu zřejmě ti blázni vycházeli.
Nevidím v tom problém. Však tradiční benzínové motory v nabídce zůstávají, tak co se čertíte? Přibyl pouze nový motor, aby auto nabralo na konkurenceschopnosti a oslovilo více potenciálních zájemců. Mě se tyto auta líbí a ač cena není nijak závratná, kvůli té spotřebě bych si ho nikdy nekoupil. A myslím, že nejsem sám. A teď? Teď už o tom člověk aspoň může dlouze přemýšlet. A spousta kupců se jistě najde. Jediné, čemu se divím je, že to Ford neudělal už dávno.
u nas v meste jazdil mustang… do tesca a tak…
Přesně tak!!!!!!!!
jojo, jednou se mi takhle chlubil jeden študák techniky ze mel pujceny petkovy bavo na tyden, celej ho projezdil, vsude 150, po dalnici 250 na pockani, porad prasil a na cely tyden mu stacila jedna nadrz. Tak jsem se zeptal co mel za motor. On ze nevi. Rikam a budik byl do 4 nebo do 6. Ze nevi. Tak jsem mu rekl, ze je pekny, ze mel pujcenyho wartburga na cely tyden a ze moc rychle asi nejezdil, kdyz nevycucnul nadrz do dvou hodin.
To je normalni. Taky se mi obcas stane ze si vezmu firemni auto a nevim co ma za motor. Ptam se jen co do toho mam lejt.. Nicmene jestli to bylo jeho vlastni tak je to dost napovazenou…
vsak ked sa hovorili o BMW s prednym nahonom tak vsetci hovorili aka to je katastrofa (urcite aj tu… hamba) a pritom viac ako 50% majitelov 1-vej rady ani nevedela aky nahon maju
Jen počkejte na uvedení Ford Mustang Hybrid Racing Diesel Eco Dragster Bluemotion Nurburgring edition.
Tak tenhle příspěvek mě maximálně odrovnal 😀 prej Eco Nurburgring edition 😀 😀 Mazec
🙂
THUMBS-UP man 😀
to si snad delaji prdel… naftaky nemam rad, ale jejich poslani chapu – maji to byt usporne motory ktere maji velkou zivotnost a diky velkemu tocivemu momentu se s nimi dobre popojizdi a manipuluje s tezkymi predmety (velke auta, voziky atd), ale rvat to do muscle car? To nemysli vazne… kdo ma aspon trochu rad sportovni auta si tu hruzu musi umet predstavit – jdete takhle mestem, a najednou uvidite cerneho mustanga, srdce se vam rozbusi, jdete k nemu a zacnete ho obhlizet, v tom se najednou objevi majitel a vy ho poprosite, aby pri rozjezdu trochu ohulil motor. On aby se pochlapil a ukazal ze ma velky muscle car co zvukem trha domy nebude proti. Tak nasedne nastartuje, proturuje motor a vy se nebudete stacit divit. Zvuk jak z traktoru a prez mraky sazi ani neuvidite ze uz odjel. Ale budete muset odejit taky protoze vas z toho hnusu co leze ze studenych "sportovnich" dieselu zacnou stipat oci a skrabat plice. No a cely zbytek dne budete nadavat jak si nekdo muze koupit sportak s dieselem, natoz muscle car. To je proste konec tohle…
Však v USA už diesly do muscle cars dávají dávno 😉
http://www.youtube.com/watch?v=yPw1iJXAH6I
Najdete tam dál i Mustang, Camaro, dokonce Corvettu…
není diesel jako Diesel
Todle auto je pro Evropu zoufale neprakticke. Zere jako blazen a je strasne velke. Evropan si to koupi jen kvuli jeho image a nasazenim dieslu ta image dost utrpi. Sam bych o koupi uvazoval (i kdyz bych spise bral challenger), ale co tam zacnou prat naftu oamzite to ztraci na exkluzivite. Podle me je to z hlediska marketingu hodne spatny tah. Masovka to tak jako tak v Evrope nikdy nebude…
7.5/100 ti u 300 koňovýho kupé přijde "žere jako blázen"?
Asi bych se měl smířit s tím, že lidi, který mluvěj, aniž by věděli, prostě nikdy nezmizej.
Dál to radši komentovat nebudu.
KOLIK Z VAZ VIKDY JELO VE V8 ZE MELETE O SPOTREBE?
CHEVI SILVERADO 5.3 V8 PRUMER 11L
CORVETTE 5.7 6 SPEED MANUAL R.V. 1989 10 – 13 L PRI NECOURANISE
DODGE RAM 5.9 TD CALGARY – VANCOUVER 9.5- 10L NA 100
PRI NEDODRZOVANI PREDPISU 130 140 DALNICE
Zvykněte si, že svět se mění. Kdyby Hummer dostal diesel, nešel by pod kytky… Na místě obchodního ředitele divize Ford bych udělal uplně tu samou věc, a mnohem dřív.
Ferrari má hybrid, a bude toho neustále přibývat. Zvykněte si a nebrečte pořád!
tak, tak… a co AUDI Le Mans TDI…
nechapu jak muzete porovnavat mustanga s hummerem sice sam bych si benzin nikdy nekoupil ale mustang v dieselu boze boze nic horsiho snad ani byt nemuze kdyz si vzpomenu jak zni mustang v benzinu nejlip s v8 a jak by znel v dieselu …………. no proste fuj!!!!!!
Hummer je v SUV pro američany to, co Mustang ve "sporťácích"…
Audi v Le Mans je turbo, benzíny sou atmosféry, nebude to tím?
nechapem co z toho robite taku tragediu. to uz vazne asi radsej 270hp diesel, nez 200hp benzinovu v6. ak sa troska posnazia s odhlucnenim by to mozno aj slo.
okrem toho, z nejakeho dovodu na americke auta sa nadava aj tak stale.
kym tam je 5l 300hp v8 tak ludia nadavaju aky to je strasne slaby motor. ked tam bude diesel, tak nadavaju ze tam bude diesel, ked tam je 500hp v8, tak ma strasne nahovno podvozok, ak by mu dali nejake uzasne nezavysle zavesenie, tak sa bude nadavat na spotrebu, a ak by to nahodov nezralo moc, tak poviete ze to uz neni mustang. existuje vobec nejaky mustang ktory by nebol okamzite zvozeny pod ciernu zem ?
Nově má Mustang V6 koní 305 a V8 412.
i s 200 konovim benzinem je lepsi pocit s jizdy nez s 270 konovou naftou
Hmm, tak to je hodně subjektivní 🙂
ale to má být subjektivní. Pro lidi co tyhle rozdíly za volantem dokážou vnímat to právě subjektivní je! Vytočit a povodit si 200hp v benzínu v 5500 ot/min bude vždycky lepší zážitek než týrat ubohých 270hp při 3500 ot/min.
nechapem co z toho robite taku tragediu. to uz vazne asi radsej 270hp diesel, nez 200hp benzinovu v6. ak sa troska posnazia s odhlucnenim by to mozno aj slo.
okrem toho, z nejakeho dovodu na americke auta sa nadava aj tak stale.
kym tam je 5l 300hp v8 tak ludia nadavaju aky to je strasne slaby motor. ked tam bude diesel, tak nadavaju ze tam bude diesel, ked tam je 500hp v8, tak ma strasne nahovno podvozok, ak by mu dali nejake uzasne nezavysle zavesenie, tak sa bude nadavat na spotrebu, a ak by to nahodov nezralo moc, tak poviete ze to uz neni mustang. existuje vobec nejaky mustang ktory by nebol okamzite zvozeny pod ciernu zem ?
Prechod na diesel prežil aj Jaguar aj Porsche a prežije to aj Mustang.By som si pozrel pomer predajnosti, nebude to taký zlý ťah ako sa tu mnohý domnievajú ba priam naopak!!!
no tak diesel pod kapotou Mustangu, to bych srovnal třeba s hodnotou vycpaného ptáka na zdi. Vypadá krásně, živě, prostě příroda ale to jen na první, velmi krátký, pohled. Mrtvé oči, nehybné tělo, prachochyt. Kdo proboha bude chtít jezdit v autě jehož zvuk motoru problávající kolem tvoří minimálně 50% image celého modelu?
A zadalší tady asi všichni ti obhájci nafty v Mustangu zapomínají na to, že jakmile se s tím autem dostane majitel za 100.000 nejetých km, zvuk v autě bude stát opravdu za to. Jak se to v první půlce života toho auta bude dát tolerovat jen kvůli tomu že to nebude slyšet, s tím jak odejde odhlučnění a diesel se vyběhá (stejně jako zatím každý, každý!) nechci vidět ty rachtající a kouřící monstra s černě začazenou půlkou nárazníku na té žluté metalíze.
Diesel sa pre Mustang hodi najlepšie veď vyzera oproti športovym autam z EU. ako Crossover važi 1,7tony 85% su automaty s hydromeničom. Diesel sa mu hodí najlepšie jediné čo tým stratí je ten zvuk V8 a to bolo asi aj to najcennejšie.
Crossover? Ty se snažíš srovnávat pořádný kus agresivně vyhlížejícího auta s přerostlou rodinnou ledničku se zaměřením na prostor? Už to nehul.
Diesel ? No to snad néééé…. Miluju Mustanga, ale benzín a ne naftu ! Uvědomil si tu někdo jaké to je znesvěcení !!! Jak umřel Donald Frey tak z toho udělaj diesel. Co bude následovat příště ??? Mustang je legenda, ale takle legendou už brzo nebude.