Končí výroba BMW M5 (E60) 5.0 V10
BMW
Nejšílenější sedan všech dob se přestává vyrábět, nástupce je za rohem.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Nejšílenější sedan všech dob se přestává vyrábět, nástupce je za rohem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jo musím souhlasit, auto se chová dost jako pravý supersport, trhavé řazení, hlad po otáčkách a rámus 🙂 je to sice super, ale nedivím se, že lidé víc kupují luxusněji laděné konkurenty, protože se s ním v podstatě nedá jezdit dlouhodobě, bez velkého omezování v komfortu. Jinak je, ale super 🙂
Vzpomínám, jak byla M5 E60 představena, jak se na těch webech a časopisech \“pro mladé\“, jak jim říkám, takzvaní \“praví fanoušci BMW\“ rozčilovali nad tím, k čemu pětilitrový desetiválec a nějaká sedmistupňová dvojspojka, proč tak vysoká hmotnost, že nejlepší je stejně stará M5 E39 s háčkem a V8 nebo ještě lépe ta starší… Prostě klasika na téma \“BMW už není co bývalo\“. Teď, na konci výroby, zřejmě když už se auto stalo dostupnější a alespoň svezení v něm bylo umožněno širší skupině lidí i tzv. \“pravým fandům BMW\“ (každý zná aspoň někoho kdo zná někoho kdo v ní jel) je i v těchto \“E30 rulez kruzích\“ najednou vynášena do nebes a uznávána. Ovšem pozor na tu novou příchozí, ta bude špatná – velká, těžká, přeplňovaná, drahá, pojede jen v přímce, to už ví teď, protože BMW jde do … Tak pište dál objektivně a hlavně nám napiště, zda po ní budeme toužit…
Ja jsem mel moznost a musim rict, ze se da jezdit i dalky s velmi dobrou spotrebou 11l cca a komfort je slusny. Nicmene se samozrejme netyka D1 a spolu, kde je clovek fakt vytrepany, ale to v kazdem aute krom Sklasse:D
Nejlepší BMW podle odborníků byl 5kový sedan s dvojčíslím E34. Ovšem jak tu píšou že už není tak rychlí jak jiní tak se autor mílí: BMW M5 e60 Hurricane RR od firmy G-Power je nejrychlejší sedan s výkonem 820koní, točivým momentem 800Nm a rychlostí 382km/h…a 300stovku dá za neuvěřitelných 16vteřin. A to vše jen na zadní náhon. Toť vše 🙂