Komentáře pod články jsou nyní opět povoleny pro všechny!
Zajímavosti o autech
Na přání čtenářů jsme odstranili omezení, které dovolovalo přidávat komentáře pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Zajímavosti o autech
Na přání čtenářů jsme odstranili omezení, které dovolovalo přidávat komentáře pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Třikrát Hurá! 🙂
No KONEČNĚ !!!!!
… jak to vyřešíte s \“Otázkou dne\“, protože ta je k nenalezení!
Pamatujte, méně je někdy více… A tady to platí dvojnásob.
Tak to je nepochybně dobrá zpráva – popravdě – zaregistroval jsem se a stejně mě \“to\“ nechtělo přihlásit…
100procentní souhlas – nikde to nemůžu najít a to jsem to pročítal poctivě a svědomitě :p
Převážně pozitivní komentáře? Vždyť tento web je strašný!!! Nepřehledný, samá reklama, všude něco bliká, skáče, až by z toho jeden dostal epileptický záchvat!
Nemám nic proti obsah, redaktorům – naopak, ale forma je strašná. Býval jsem pravidelným čtenářem, ale nový web mě vyhnal do náručí konkurenčních webů…
Souhlas, je to priserny.
Mě taky a než otravovat redakci tak jsem to nechal být
Mě taky a než otravovat redakci tak jsem to nechal být
No bolo na case.
Ja osobne (a myslim ze ani vacsina ludi) naozaj nestojim o dalsiu registraciu, prihlasovanie, reklamne maily a vsetko okolo kvoli jednemu komentaru mesacne…
Přesně tak, od odchodu Honzy Koubka to jde s autowebem s kopce 🙁 Nový formát je už jen poslední hřebík do rakve.