Kolik koní je příliš?
Mosler MT900 od Nelson Supercars je výkonnější než Bugatti Veyron. Mnohem výkonnější...
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Mosler MT900 od Nelson Supercars je výkonnější než Bugatti Veyron. Mnohem výkonnější...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Chtěl bych vidět to pohodlí kabiny jestli nabídne jako veyron….to asi težko! k čemu to? normální člověk by urval převodovku po pár chvílích…už šetřim na Veyrona…jen budu muset žít dlouho jako Higlander!!!:-)
A už stím někdo jel? O řádném testu nemluvě… Myslím že to bude katastrofa
To musí bejt jak s motokárou na ledě.
Chtěl bych to vidět.
nic proti redaktorum,ale kdyz ma motor pres 2000Nm tak na kolech je tak jako tak diky prevodovce a prevodu v rozvodovce mnohem vic….
Můžeš PLZ vysvětlit, co jsi tím chtěl říct? (Já to fakt nepochopil. 🙂
Aha – myslíš ten přepočet momentu z motoru na kola…?
No jasně, udává se přece moment na klikový hřídeli, ne? takže před převodovkou… Ale na druhou stranu, převodovka na tohle auto může bejt asi dost do rychla, takže by tam mohl být třeba jen jeden kvalt 😀
No ne, zajímal by mě graf kroutícího momentu a výkonu u tohodle motoru. Ty parametry už zavánějí pomalu nějakým tryskovým motorem 😀
zalezi od sprevodovania;
inak je to zbytocne, 1000Nm v BM 5.5 V12biturbo [65amg] sa da zvladat len diki menicu toc. momentu -> co manual nema
==> skor zhori spojka ako s tym clovek nieco urobi…[ibaze, by spojka mala posilovac]
menej je niekedy viac; radsej Fabou ako placku na znackach.
Lebo použiť hydrospojku
Tohle je nesmysl. Je i trapné to srovnávat s Veyronem.
Než tenhle křáp to sou lepší i evropská malosériová auta
např. Orca, Beck.
Křáp? ..to může napsat buď m*g*r typu klasika cajzl nebo člověk, který je automobilový vývojář a opravdu těmto věcem rozumí. Což pochybuji, že? 🙂 Víc snad nemá cenu psát, jelikož sem píšou samí rádoby řidiči znalci a podle toho vypadá každá diskuze…
Ta tvoje slavná Orca je beznadějně zaostalá a o Becku jsem neslyšel. Jinak myslím, že německej Wiesmann poskytne za méně peněz hodně zábavy. To samé Artega. A Mosler.
1800 koni je zajimavy, stacilo by to i pro transkontinentalni vlak ci parnik 😀 ale zajimalo by me, jakou tam maj prevodovku? Jakozto strojar si neumim predstavit ozubeny kola ktery to umi prenest a vlezou se jeste k tomu do nejaky rozumne velky prevodovy skrine 😀 a taky by me zajimalo co ten motor vydrzi. IMHO jsou motory z vette jedny z nejlepsich, ale co je moc to je moc. Ale mozna ze maj kola napojeny hned na klikovku 😀
No prave, je to masakr
juhuu, vtipne.
ano, v slalome by ho clio asi dostalo. ale inac?
nenechajte sa vysmiat. zasadna vec na podobnych motoroch je to, ze clovek ma ohromne mnozstvo krutaku aj off-boost. najskor by clovek nemusel prekrocit 3000rpm, aby clio ostalo vzadu prachu
veyron? obavam sa ze porovnavat tieto dve auta nieje mozne.
Na rovince bude samozřejmě dobrý. Ale zatáčky to bude fakt hrůza. Bude to mít strašný problémy spřenosem výkonu.
Vždyť je to 3x výkonější než normální verze.
špekulanti… doufám že tyhle vaše příspěvky myslíte jako vtip 😀