kolik-koni-je-prilis.jpg

Kolik koní je příliš?

Mosler MT900 od Nelson Supercars je výkonnější než Bugatti Veyron. Mnohem výkonnější...

Diskuze

17 komentářů

    nick

    Chtěl bych vidět to pohodlí kabiny jestli nabídne jako veyron….to asi težko! k čemu to? normální člověk by urval převodovku po pár chvílích…už šetřim na Veyrona…jen budu muset žít dlouho jako Higlander!!!:-)

    matheus

    A už stím někdo jel? O řádném testu nemluvě… Myslím že to bude katastrofa

    Yaroukh

    To musí bejt jak s motokárou na ledě.

    Chtěl bych to vidět.

    vitek

    nic proti redaktorum,ale kdyz ma motor pres 2000Nm tak na kolech je tak jako tak diky prevodovce a prevodu v rozvodovce mnohem vic….

    Yaroukh

    Můžeš PLZ vysvětlit, co jsi tím chtěl říct? (Já to fakt nepochopil. 🙂

    Yaroukh

    Aha – myslíš ten přepočet momentu z motoru na kola…?

    Jindřich

    No jasně, udává se přece moment na klikový hřídeli, ne? takže před převodovkou… Ale na druhou stranu, převodovka na tohle auto může bejt asi dost do rychla, takže by tam mohl být třeba jen jeden kvalt 😀

    No ne, zajímal by mě graf kroutícího momentu a výkonu u tohodle motoru. Ty parametry už zavánějí pomalu nějakým tryskovým motorem 😀

    tuky

    zalezi od sprevodovania;

    inak je to zbytocne, 1000Nm v BM 5.5 V12biturbo [65amg] sa da zvladat len diki menicu toc. momentu -> co manual nema

    ==> skor zhori spojka ako s tym clovek nieco urobi…[ibaze, by spojka mala posilovac]

    menej je niekedy viac; radsej Fabou ako placku na znackach.

    Jindřich

    Lebo použiť hydrospojku

    David

    Tohle je nesmysl. Je i trapné to srovnávat s Veyronem.

    Než tenhle křáp to sou lepší i evropská malosériová auta

    např. Orca, Beck.

    shromec

    Křáp? ..to může napsat buď m*g*r typu klasika cajzl nebo člověk, který je automobilový vývojář a opravdu těmto věcem rozumí. Což pochybuji, že? 🙂 Víc snad nemá cenu psát, jelikož sem píšou samí rádoby řidiči znalci a podle toho vypadá každá diskuze…

    Hitman

    Ta tvoje slavná Orca je beznadějně zaostalá a o Becku jsem neslyšel. Jinak myslím, že německej Wiesmann poskytne za méně peněz hodně zábavy. To samé Artega. A Mosler.

    McZerro

    1800 koni je zajimavy, stacilo by to i pro transkontinentalni vlak ci parnik 😀 ale zajimalo by me, jakou tam maj prevodovku? Jakozto strojar si neumim predstavit ozubeny kola ktery to umi prenest a vlezou se jeste k tomu do nejaky rozumne velky prevodovy skrine 😀 a taky by me zajimalo co ten motor vydrzi. IMHO jsou motory z vette jedny z nejlepsich, ale co je moc to je moc. Ale mozna ze maj kola napojeny hned na klikovku 😀

    Jindrich

    No prave, je to masakr

    JonnY

    juhuu, vtipne.

    ano, v slalome by ho clio asi dostalo. ale inac?

    nenechajte sa vysmiat. zasadna vec na podobnych motoroch je to, ze clovek ma ohromne mnozstvo krutaku aj off-boost. najskor by clovek nemusel prekrocit 3000rpm, aby clio ostalo vzadu prachu

    veyron? obavam sa ze porovnavat tieto dve auta nieje mozne.

    David

    Na rovince bude samozřejmě dobrý. Ale zatáčky to bude fakt hrůza. Bude to mít strašný problémy spřenosem výkonu.

    Vždyť je to 3x výkonější než normální verze.

    pinki

    špekulanti… doufám že tyhle vaše příspěvky myslíte jako vtip 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist