Koenigsegg – dvě novinky
3 fotografieAutosalon Ženeva
Švédský výrobce supersportů Koenigsegg přiveze na ženevský autosalón hned dvě novinky, obě založené na modelu CCX.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
3 fotografieAutosalon Ženeva
Švédský výrobce supersportů Koenigsegg přiveze na ženevský autosalón hned dvě novinky, obě založené na modelu CCX.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ted se fakt smeju FIA to dopracovala tak daleko ze "seriová" auta jsou lepsi než zavodni? hehe za chvilku bude Peter Solberg jezdit v Subaru Impreza WRX STI rychleji nez ve WRC? hehe to bude sranda:)) Ale ted važne:) podvozek asi bude lepsi (pro okruhy) a i jine veci budou lepsi, aspon doufam:))))) hehe
FIA – "health and safety"
co sice znamena menej zranenych a zabitych, ale o com je motorsport? F1 bude mat zachvilu motory z mikro aut
hmmmmmm, já jsem si myslel, že nejsilnějším pro silniční provoz homologovaným autem je Weineck Cobra 780CUI, ale když nesouhlasíte…
Cetl jsem tuhle tiskovou zpravu v anglictine, a rozumnel jsem tomu jinak. Konkretne o pritlaku nepsali, ze ho budou snizovat, ale ze oproti konkurenci maji nizsi pritlak vlivem kratsich previsu.
Bud neumim anglicky ja, nebo vy. 🙂