Koenigsegg CCX vyzve Bugatti Veyron
4 fotografieAutosalon Ženeva
Švédský výrobce se nehodlá se ztrátou titulu nejrychlejšího sériového auta světa jen tak smířit. Přichází CCX...
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
4 fotografieAutosalon Ženeva
Švédský výrobce se nehodlá se ztrátou titulu nejrychlejšího sériového auta světa jen tak smířit. Přichází CCX...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A co takhle Sallen…. jeho rekord Koenigsegg chtit prokonat nebude??…mam ten pocit ze uz jel 417….
Akorát že Saleen, který jel 417, byl upravený model. Upřímně řečeno, ani Koenigsegg se nedá tak úplně považovat za sériovku, jakou je Veyron…
Verona považuješ za sériovku? Myslím že z Veronu sa dokopy nevyrobí toľko áut ako sprví Koenigsegg za jeden rok… 🙂
Nevím, jaké máš údaje o prodejích Koenigseggu, ale mám pocit, že 200 za rok se jich opravdu nevyrobí… A Veyronů vznikne dvěstěkusová série a všechny do jednoho se prodají. Až bude aspoň stovka kusů CCX nebo S7 biturbo, jsem ochoten je začít srovnávat, jinak ne 😉
To je sice pravda ,ale Veyronu bude pouze 200 (nevim to jistě, ale když to řikáš) a Koenigsegg se bude stále vyrábět takže se dá považovat za malou sériovku ;))
P.S. Bugattek se 200 za rok taky nevyrobí…
S7 neni seriovy auto? Japato?Vzdyt bude mala serie novych rychlych essedmicek,nebo ne?
Vždyť je to TAK jednoduchý: S7 v nejsilnější verzi jsou pouze na objednávku. Jak je něco na objednávku, není to sériovka.
Nechci ho (moje srdce bije jinde), ale je to podle me nejkrasnejsi supersport.
Zajimalo by me, kolik kusu Veyronu tu ctyrstovku za svuj zivot aspon jednou zakusi. Potazmo, kolik z tech 200 aut bude jezdit po silnicich a kolik jich bude navoskovanejch v podzemnich klimatizovanych garazich stat "na spalkach"…
Rekord v maximální rychlosti aut homologovaných pro běžný provoz neustále stoupá, ale kdy jste psali tento článek??? Určitě byl už na světě Sallen S7 s maximálkou 417km/h. Koenigsseg se pokouší o 420km/h. Ae to je dneska stejně jedno, protože už je tady Ultimate Aero s maximálkou (neoficiální) 440km/h. Mimochodem už dávno existoval Dauter s maximálkou 420km/h.
nikdo s bugatti nejel ani přes 348,9zacalose vznaset.
Co to meleš??? S Veyronem už jeli oficiálně přes 400. Tak se prober a neplácej hovadiny, když o tom nic nevíš.