Kneissler BMW M3 E46 Kompresor

Kompresor pod kapotou BMW M3 E46 je v pořádku. Ale co ty křídlové dveře, proboha?

BMW M3 E46 je ikonické auto. Tedy, aspoň pro toho, kdo měl možnost roztočit jeho řadový šestiválec 3,2 l až k omezovači na několik rychlostních stupňů…

BMW E46 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

BMW E46 fotogalerie

Jenže na dnešní poměry už 343 koní není zrovna mnoho, vždyť už podobný výkon umí produkovat kdejaký hatchback nebo kupé na bázi hatchbacku

Tuner Kneissler Autotechnik proto přichází s možností instalace kompresoru, nového sání, výfuku a řídící jednotky, což zvedne výkon na 459 koní a točivý moment na 498 Nm. Tato čísla už si zaslouží respekt – zvláště, pokud putují na zadní kola skrze tradiční šestistupňový manuál a samosvor.

Kit kompresoru stojí 13 000 eur (330 000 korun) a rozhodně dobře uděláte, když si připlatíte 3852 eur za brzdy Stoptech s šestipístkovými třmeny a kotouči 380 mm vpředu a 3103 eur za čtyřpístek a kotouče 355 mm vzadu. Dále můžete utratit 1749 eur za nastavitelný podvozek KW a 419 eur za nové pevnější stabilizátory.

Bohužel, tuner si neodpustil pozérské a dětinské úpravy v podobě dveří á la lambo a okázalých 20“ ráfků. Naštěstí nejsou podmínkou toho, abyste mohli odjet s emtrojkou, která nejen, že velmi dobře vypadá už v sériové podobě, ale natrhne frak i svému modernějšímu a obéznějšímu příbuznému.

autoweb.cz

3.9.2009 1:18

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist