Kicherer CL 60 Coupé

Další porce výkonu (a samosvorný diferenciál) pro Mercedes-Benz CL 600.

Diskuze

9 komentářů

    Lookyn

    taková megární kára a ještě navíc s tim de driftovat?!

    to musí bejt velkej hukot!!! =D

    Kiwi

    pro autora článku – píšete na konci, že:…."Pokud si ale objednáte i kompletní optický paket, zazlívat vám to nebudeme, protože tahle úprava patří….." To je super informace, ale jen by mě teda zajímalo, kolik to stojí a zda to opravdu Kicherer nabízí – myslím ale, že realita bude jiná, protože všechny spoilery jsou z modelu CL65AMG!!!!!!!!!!!! ….takže nic originálního od Kicherer…….

    Denny

    stacilo by cl 63 jen v uprave sperry a ESP UPLNE OFF popripade vzhledu v zakladu ma 525 kobyl 630 kroutak a ma to lepsi zvuk:)ten dvanactivalec je docela tezkej v predu na drft moc neni spis ta V8….

    krosnic

    komm herz kicherer…:)

    krosnic

    komm herz kicherer… 🙂

    Falta

    to vite že je to pěknej tuning.. ale bude jen na autech milionářů který prostě jen zaplatěj a počkaj si den na ůpravu. Já si spíš cením normálního tuningu kde si ho dělá majitel sám a stráví nad ním spoustu spoustu času.

    Bo

    Pár týdnů jsem měl k dispozici CL500. Už tento základní motor má tolik výkonu, až jsem si pomyslel, že je to zbytečné. Jen tak mimochodem není problém utrhnout zadek i se zapnutou stabilizací. Po pár dnech, co jsem jen tak blbnul a vyzkoušel si, co auto dokáže, přičemž jsem se ani neodvážil držet plyn na podlaze déle než několik sekund, jsem ale došel ke zjištění, že mě vůbec nenutí jezdit přehnaně rychle. Samozřejmě, že člověk jede rychleji než ostatní, to je ale dané vytříbeností podvozku, která způsobuje, že skutečná rychlost je mnohem vyšší než ta, kterou subjektivně vnímáte. Nejlépe mu sedí plynulá jízda s místy jemnou akcelerací potřebnou pro předjetí. Auto je ale jinak velmi těžké a dlouhé a v zatáčkách je to znát. Pneumatický podvozek odvádí svou práci velmi dobře. Do volantu nepronikají žadné rázy a to ani při jízdě po kostkách. Jakoby se vše odehrávalo někde daleko od vás. Řízení je přesné s téměř žádnou zpětnou vazbou a 7 stupňový automat řadí jak ten nejsametovější samet. Stále se učí a přizpůsobuje se řidičovu stylu jízdy. Je zde možnost řadit tlačítky pod volantem a zvolit si mezi sportovním, komfortním a manuálním režimem. Ticho v interiéru trochu kazily širokánské 21 palcové příplatkové pneumatiky, které velmi špatně snášely vyjeté koleje. To se pak záď až nebezpečně rozházela. Jinak dvouvrstvá vakuovaná skla a bohaté polstrování odfiltrují téměř veškerý vnější zvuk. Z výfuků se valí úžasný tembr a pokud si chcete užít jeho zvuku, musíte jezdit se staženými okénky. Zato motor jen ševelí, jak kdejaký dvoulitr, ale jen do té doby, než trochu sešlápnete plynový pedál.

    Napsal jsem mnohem víc, než jsem chtěl, takový dojem to auto na mě udělalo. A chtěl jsem vlastně jenom říct, že jízda v Kichereru bude určitě hodně silný zážitek.

    Kiwi

    Zdravím tě,

    chci se tě jen zeptat, od jaké rychlosti dělaly problémy vyjeté koleje – a myslíš při zrychlování nebo při "sjezdu" z hladké silnice do vyjetých kolejí???? Chci totiž pořídit větší obutí.

    Jinak motor je paráda – mám S500L 4MATIC a je to fakt fantazie (teda v mých očích)

    Dík

    Bo

    Hlavně při zrychlování, nástup je prudký a nečekaný. Začne to lítat ze strany na stranu. Elektronika si s tím sice rychle poradí, ale vždycky mě to nemile překvapilo. A rychlost nemusí být zrovna vysoká. Jedeš šedesát, trochu přišlápneš plyn a už se vezeš.

    Jinak ten motor je opravdu úžasnej, to se musí nechat.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist