Kia Stonic dobře vypadá i skvěle jezdí (první dojmy)
197 fotografiíKia
Svoje želízko v tvrdém segmentu kompaktních crossoverů má od dneška i nová Kia Stonic. Nejenže zajímavě vypadá, především také skvěle jezdí.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
197 fotografiíKia
Svoje želízko v tvrdém segmentu kompaktních crossoverů má od dneška i nová Kia Stonic. Nejenže zajímavě vypadá, především také skvěle jezdí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A vrcholem nabídky je tříválec 1.0. To mě teda podrž.
Nevím,ale hlava mi nebere větu. Vrcholem motorizace je motor 1.0 T-GDI ó výkonu 120 koní.Co je pro boha tohle za vrchol. Myslím,že vrchol by byl motor 1.6 nebo třeba 2.0 . Co takové třívalce mohou být za vrchol. V dnešní době úspor paliva +ekologie,jsou to motory, které v reálu mají větší spotřeby a tím i větší znečištění. A při představě , bydlím v Krušných horách a že pojedem s litrovým motorem nakoupit a do kufru dám plně dvě taška s nákupem + my dva. Tak auto nepojede a budu ho muset vytáčet,tím poroste spotřeba,tak si myslím,že to není to po čem bych toužil.Ja osobně dám vždy přednost silným motorům, který mají větší obsah,ale ve výsledku právě s obsahem ušetřím víc než s malým obsahem.Hrnce jsou hrnce. A to mi nikdo nevymizí.