Kia Sportage (1993 – 2002)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Je to starší auto z Koreje, ale zkuste tentokrát neohrnout nos. Mnozí ho totiž označují za černého koně trhu s ojetými vozidly. Opravdu?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Je to starší auto z Koreje, ale zkuste tentokrát neohrnout nos. Mnozí ho totiž označují za černého koně trhu s ojetými vozidly. Opravdu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
skoda, ze ste ziadnu kiu netestovali, na obrazkoch su americke verzie, ktore sa predsa len odlisuju vzhladom od tych europskych, z vlastnych skusenosti – sportage sa v terene nestrati, ma poriadny ram a nevadi ked lahne na brucho, na ceste celkom pohodlne aj pri rychlostiach cez 100km/h, nova kia uz nema taketo vlastnosti, nema ram, nema redukciu ani uzavierky
Přesně tak, mám starou dobrou 1998 s motorem 2.0. 16 V a za nic na světě bych ji nevyměnil
a za kolik jezdíš, zrovna o tomto autě uvažuji. Rozhodující je u mě spotřeba, tak nevím jestli TD nebo benzín, Dík
Sice to už nejspíš není aktuální, ale spotřeba 2,0 70kw se u nás pohybovala od 9l- delší trasy po suché silnici pouze se zadním pohonem až do 18l při větší zátěži- terén či zaneřáděné v zimě neudržované silničky, když byl většinu času zapojen pohon 4×4 a sem tam redukce. Vzhled sice nebyl žádný zázrak, jízdní vlastnosti byly hodně poplatné zaměření auta, koroze se nám nevyhla, nějaká ta porucha byla (chladič, startér + nějaké ty drobnosti), ale na starou ojetinu a ještě ke všemu kia to nebylo tak strašné… svojí službu konala celkem dobře- s alespoň trošku slušnými pneumatikami se drápala všude celkem dobře
KIA SPORTAGE r.v.97 td kdo nejel nevěří jak lítá terénem a v hlubokém sněhu ,spotřeba kolem 10 l.ale za imobilyzér by někdo zaslouži doslova přezdršku , při vypnutí motoru u šraněk a někdy při delším stání zbitečně startuje naprázno než jeden zavře centrál a odemkne aby imobilizér pustil prout na čerpadlo. někdo to již má obejité a spokojenost ,mé poznatky.