Kia Soul 1.6 CVVT Exclusive

12 fotografiíKia Soul

Kia Soul je na pohled docela zajímavé auto. Ale pro nás je nejdůležitější to, jak se s ním jezdí.

Diskuze

11 komentářů

    honza

    no nevim kolik km denne najezdi pan redaktor… ale ja dokud jezdil autem jen do a z prace taky sem sedel jak zavodnik (zidle vzdadu, operadlo skoro lezate…) dnes kdyz jako obchodak jezdim 300-500km denne jezdim upne opacne, sedim s pokrcenyma rukama i nohama a operadlo mam temer kolmo… jinak bych tolik km za volanterm nevydrzel (jo pro remcaly ridim bud skoda octavia tour nebo opel astra H )

    Dalibor Žák, autoweb

    ležet jako závodník je samozřejmě špatně. Ke spokojenosti stačí, když si můžete volant přitáhnout blíže k tělu a sedadlo dát níž.

    Bohužel, v Soulu máte příliš pokrčené nohy a narovnaná záda, abyste pohodlně dosáhli na volant. Sedíte jako na židli a ne jako v autě.

    To, že kritizujeme pozici za volantem, ještě neznamená, že za ním neumíme sedět.

    248 F1

    Můžu se zeptat, jaký rozměr kol mělo Vámi testované auto?? Mně se totiž povedlo půjčit si Soul s šestnáctipalcovými ráfky a musím řict, že drncavou a nepohodlnější jízdu jsem již dlouho nezažil, zvlášť ve městě. Proto mě překvapilo Vaše hodnocení jízdního komfortu Soulu…

    Dalibor Žák, autoweb

    Testovaný vůz měl 18" ráfky a pneumatiky 225/45 R18. Jistě, na dlažebních kostkách to žádná sláva nebyla, ale zažil jsem už mnohem horší… A ve vyšších rychlostech se s rozbitou okreskou vypořádal Soul vcelku dobře.

    pepavasa

    Tak přesně v téhle pozoci, s volantem téměř vraženým do břicha absolvují svých 500 mil piloti v sériéch NASCAR, kteří krouží svá kolečka v rychlostech hodně nad 250 km/h.

    Kyle

    Vždyť za ty prachy se dá koupit slušně vybavenej Focus !!

    Kuba

    Někdo tě nutí si to auto koupit, že se tak děsíš? 😀

    anndy

    osobne by som volil v tejto kategorii C3 picasso. Hodnotnejsi interier, ovela praktickejsi interier, interier designovo neposobi tak lacno, exterier je porovnatelny, podvozok komfortny, cena velmi podobna.

    znalec

    lenze je to Citroen. Myslim na tu kvalitu :((

    ZocelenyDrapalik

    Zkousel jsem oba dva bezprostredne po sobe. C3 – plusy – prostornejsi, variabilnejsi. Minusy – v podobne vybave aktualne o nejakou desitku tisic drazsi (ESP chybi), o poznani horsi jizdni vlastnosti (a to nejsem zadny zavodnik). Puvodne jsem uvazoval spise o C3, ale ten zazitek z jizdy, kdyz C3 v pripade prudsiho nouzoveho brzdeni sel ven ze zatacky mne odradil.

    Naproti tomu ze Soulu (1.6 nafta) mam hodne odlisny zazitek nez recenzent. Presne rizeni s akorat nastavenym posilovacem, presne vedlo auto jak na rovine tak do zatacky (narozdil od malicko "rozevlateho" C3) a poradilo si o poznani lepe i s nouzovym brzdenim v zatacce. Sezeni mi naprosto vyhovovalo (mozna jsem mensi nez recenzent, blize azijskym rozmerum 🙂 ). Casto se v recenzich pise o "tvrdem podvozku" Soulu. Tady mam naopak zkusenost shodnou s recenzentem. Zadny velky problem jsem nezaznamenal. C3 je o trochu mekci, ale rozdil neni az tak drasticky. Spise nez na komfortu jizdy se to projevi prave negativne na jizdnich vlastnostech. V neposledni rade paradne jedouci naftak.

    Takze ja doporucuji kazdemu zkusit osobne a nejlepe bezprostredne po sobe. Kdyz se v tisku doctete od jednoho autora "tvrdy podvozek" a od druheho "podvozek dobre tlumi razy", tak vam nakonec nic jineho nezbyde, nez udelat si nazor sam, protoze to jsou zcela protichudne informace.

    tqs

    Pěkný článek, ovšem slovo "nejoptimálnější" příště, prosím, raději nepoužívejte…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist