Kia Shuma (1998 – 2004)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Kia Shuma stojí na osvědčené technice Mazdy 323. Vůz patřící na pomezí nižší střední a střední třídy tedy moc nezlobí, navíc láká solidním prostorem a příznivou cenou. Na dnešní dobu je ale po technické stránce značně zastaralý.
Bohužel špatné zkusenosti. Na první pohled vše vcelku oka(vzhled, výbava, výkon motoru, kufr), nicméně spousta věcí je nedotažených a celkové zpracování nekvalitní. krátké převody(+-4000 rpm v 130km/h) a značný hluk. Spotřeba kolem 8l neustále někde něco vrže a do ventilace se dostavá voda. Mám korejská auta celkem rád pro jejich slušný poměr cena/užitná hodnota, ale toto mezi ně dle mého názoru nepatří
Bohužel špatné zkusenosti. Na první pohled vše vcelku oka(vzhled, výbava, výkon motoru, kufr), nicméně spousta věcí je nedotažených a celkové zpracování nekvalitní. krátké převody(+-4000 rpm v 130km/h) a značný hluk. Spotřeba kolem 8l neustále někde něco vrže a do ventilace se dostavá voda. Mám korejská auta celkem rád pro jejich slušný poměr cena/užitná hodnota, ale toto mezi ně dle mého názoru nepatří
hm, jazdim autom s objemom 2,5 litra a pri 130kmh mam 3500ot.
pri nejakekej 1,6tke je este aj teraz 4000ot uplne beznych este aj dnes.. dokonca byvaju otacky aj vyssie
a spotreba 8litrov? Na staru 1,6tku? Rovnako – bezny priemer.
ono to je spis min. 8litru.
4000ot. pri 130km/h je proste hodne(a v tomhle pripade extremne hlucne)
no ona i 1,3l zvladne tocit 3500 pri 130.