Kia představuje nový akustický branding. Co to je?

Co to znamená přesně znamená? Že Kia bude jedinou značkou v automobilovém odvětví, která plně začleňuje akustickou signaturu do svých vozidel i mimo ně.

Že z toho stále ještě nejste moudří? My také ne, takže co si pod tím vším máme představit? Podíváme se, co říká sama korejská automobilka Kia.

Je to „nejnovější iniciativa na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou. Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’. Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.“

Akustická signatura podle značky Kia spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia, a to energičnost, specifičnost a spolehlivost. Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia. Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky.

Od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů.

I nejrůznější varovné signály. Abychom si plně mohli představit a poslechnout, co to je akustický branding, máme tady ukázku několika melodií, včetně možností stáhnutí podle operačního systému. Takže co na melodie říkáte?

12.7.2014 12:32| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist