autoweb.cz > Kia > Kia představuje nový akustický branding. Co to je?
Kia představuje nový akustický branding. Co to je?
Že z toho stále ještě nejste moudří? My také ne, takže co si pod tím vším máme představit? Podíváme se, co říká sama korejská automobilka Kia.
Je to „nejnovější iniciativa na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou. Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’. Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.“
Akustická signatura podle značky Kia spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia, a to energičnost, specifičnost a spolehlivost. Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia. Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky.
Od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů.
I nejrůznější varovné signály. Abychom si plně mohli představit a poslechnout, co to je akustický branding, máme tady ukázku několika melodií, včetně možností stáhnutí podle operačního systému. Takže co na melodie říkáte?