Kia má o téměř sto procent nižší zisk
Kia
Letos by prý měla dopadnout lépe - mimo jiné díky továrně ve slovenské Žilině.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Kia
Letos by prý měla dopadnout lépe - mimo jiné díky továrně ve slovenské Žilině.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle je věc k zamyšlení – mimo jiné i pro antiexportní příznivce silné české koruny. Pokud jde o Kiu a Hyundai, loňský rok se jim opravdu moc nepovedl – skandál vrchního šéfa a chronické stávky korejských zaměstnanců (a z toho plynoucí kolísání důvěry v jejich akcie) je vedlo k osekání plánu prodejů ještě během roku (a skutečnost byla pak stejně horší) a k tomu tahle měnová politika… Zároveň člověka napadne, jestli skupina přecejen nepřepálila svůj raketový nástup od roku 2000 a nemá teď tak trochu křeče v lýtku, zatímco maratón zdaleka neskončil. V tomhle kontextu jsou Žilina i Nošovice hodně důležitá místa na jejich firemní mapě a každé zakolísání tady v Evropě bude hodně nepříjemné. V boji u žvanec teď hodně přituhuje a evropská (potažmo japonská) konkurence by drzé korejské odsávače tržních podílů nepochybně s rozkoší zašlápla.
teda pekne napsane, chvalim… 🙂
pochvala vždy potěší, dík 🙂 Na chatu je člověk většinou spíš připravený, že dostane kartáč