autoweb.cz > Renault > Renault Espace > Kevin Spacey uvádí na trh nový Espace
Kevin Spacey uvádí na trh nový Espace
V r. 1984 uvedl Renault na trh nový koncept, Renault Espace – jednoprostorový vůz, který zahýbal automobilovým trhem a o několik let později vytvořil reklamní ságu okolo sloganu „…a kdyby opravdový luxus byl „Espace“? V r. 2015 Renault znovu objevuje Espace se všemi atributy velkého crossoveru, který se odlišuje od ostatních požitkem z jízdy, komfortem a individualizací řízení díky jedinečnému systému Renault Multi-Sense.
Na uvedení tohoto nového crossoveru, vlajkové lodi značky, Renault a Publicis vytvořili reklamní kampaň okolo hodnot, se kterými se ztotožňuje cílová skupina: čas. „Make your Time great“ definuje Nový Espace jako vůz, který nabízí svým zákazníkům jiný pohled na jejich čas, na čas, který jim patří.
Renault si vybral pro tuto kampaň charismatického herce, který v reklamním spotu „projede“ všemi svými ikonickými rolemi (American beauty, Usual Suspects, House of Cards…) a představí nový vůz.