Když se to nedá měřit, neznamená to, že na tom nezáleží
Okouzlení Harleyem aneb neobhajitelný pokus o apologii archaismu coby konstrukční filozofie.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Okouzlení Harleyem aneb neobhajitelný pokus o apologii archaismu coby konstrukční filozofie.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vůbec nezáleží na tom, kolik ukazuje tachometr, ale jak si člověk užívá pocity z jízdy….
Ano, mě osobně jsou čísla v tabulkách úplně šumák.
Volkswagen Golf GTI má možná přes 200 koní, ale osobně si víc jízdu užiju ve Focusu 1.6.
A co pak třeba takový Mustang V8? Spotřeba dvanáctiválce, výkon šestiválce, ale charakter, který překonává všechny evropský auta dohromady.
Viděl jsem borce jezdit po asfaltce řízeným přetáčivým smykem s traktorem. Takže zábava je zřejmě s čímkoliv, pokud to člověk umí zkrotit. Z čehož ovšem plyne, že zábavnost není výhradní vlastností vozidla, ale závisí na řidiči.
svým způsobem máte pravdu, ale když si pak má nadšenec vybrat mezi skutečně zábavným a charakterním nebo nudným a bezpohlavním autem…