Když se to nedá měřit, neznamená to, že na tom nezáleží
Okouzlení Harleyem aneb neobhajitelný pokus o apologii archaismu coby konstrukční filozofie.
Škodovka loni doma vyrobila 750 000 aut, dokonce i pro konkurenci
Velké Karlovice lákají na zimní radovánky i bez sjezdování, upraveny jsou desítky kilometrů stop
Řidičák letos propadne 341 000 motoristů. Netýká se to i vás?
Škodovce se navzdory koronaviru vloni dařilo, prodala těsně přes milion aut
Okouzlení Harleyem aneb neobhajitelný pokus o apologii archaismu coby konstrukční filozofie.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vůbec nezáleží na tom, kolik ukazuje tachometr, ale jak si člověk užívá pocity z jízdy….
Ano, mě osobně jsou čísla v tabulkách úplně šumák.
Volkswagen Golf GTI má možná přes 200 koní, ale osobně si víc jízdu užiju ve Focusu 1.6.
A co pak třeba takový Mustang V8? Spotřeba dvanáctiválce, výkon šestiválce, ale charakter, který překonává všechny evropský auta dohromady.
Viděl jsem borce jezdit po asfaltce řízeným přetáčivým smykem s traktorem. Takže zábava je zřejmě s čímkoliv, pokud to člověk umí zkrotit. Z čehož ovšem plyne, že zábavnost není výhradní vlastností vozidla, ale závisí na řidiči.
svým způsobem máte pravdu, ale když si pak má nadšenec vybrat mezi skutečně zábavným a charakterním nebo nudným a bezpohlavním autem…