Když se smůla lepí na paty… Nebo jen neschopnost?

Dopravní nehodu už asi zažilo hodně řidičů a někteří možná i víckrát. U řidičů sportovních a exkluzivních aut to má ale ještě trošku jiný nádech...

Občas žasneme nad tím, jak někdo dokáže v určité situaci auto rozbít. Nakonec se ale ukáže, že je to většinou jen výsledek předvádění se. Nejhorší pak ale je, když se jedná o nepojištěné auto z půjčovny nebo o auto, které si někdo půjčil bez dovolení. Samostatnou kapitolou jsou pak auta novinářská… Pojďme se teď podívat na smolné bouračky z poslední doby.

Lamborghini Murcielago vs. prodejna motorek
Může být někdo tak neschopný, že nabourá Lamborghini Murcielago v obci? Evidentně ano, i když nechápeme, jak může být tak těžké udržet při pomalé jízdě obcí na silnici auto s pohonem všech kol… Nejen, že to odnesl supersport, ale také několik zaparkovaných nových motorek BMW. A samozřejmě prodejna. Škoda? Asi 15 milionů.

Subaru BRZ a předvádění se
Nová zadokolka od Subaru nemá takový výkon, aby šla snadno do smyku. Jenže když už se utrhne, vyžaduje hodně práce udržet ji pod kontrolou… Což se tomuto řidiči z Estonska moc nepovedlo. Škoda není velká a auto půjde opravit, ale zase se někdo musel na vlastní ústa přesvědčit, že není dobré dělat před publikem blbosti.Aston Martin One-77 na šrot
Teď by to chtělo přejmenovat celou edici na One-76, protože je o jedno auto méně. V Hong Kongu jedno auto potkalo několik betonových výběžků a  strom. Celá konstrukce z karbonu popraskala a oprava by byla tak drahá, že by bylo levnější auto koupit nové. Bohužel už se ale nevyrábí…

Lamborghini Aventador
Nové „superlambo“ je také poměrně častým návštěvníkem naší rubriky Bouračky supersportů, respektive bylo v době, kdy se objevilo na trhu. Několik lidí prostě nedokázalo těch 700 koní zvládnout, ať už novináři nebo okruhoví nadšenci. Ale několik aut začalo hořet samovolně a výrobce už zjišťuje problémy. To víte, to je ten italský charakter

Ferrari
Jo, to jsou ta červená auta, táto… Vozy značky Ferrari jsou samostatnou kapitolou a nejvíce se s nimi spojuje tzv. Syndrom prvního Ferrari, tedy nemoc, která vede k tomu, že skoro každý, kdo si Ferrari koupí, se s ním první měsíc vybourá. A někdy to nemusí být ani měsíc. Třeba jeden výherce v loterii ho rozbil hned první den. Občas ale dojde k úhově i vzácný kus v rukou pečlivého majitele – třeba toto Ferrari F40. Smutná je i nedávna hromadná nehoda supersportů z Japonska.Ale nebourají jen supersporty. Někdy stačí, když se kolem obyčejného auta motá banda idiotů. Podívejte se na fotku, která předznamenává brzkou zkázu. Ano, mluvíme o snímku, který ukazuje, jak se někdo pokouší měřit výkon Mazdy MX-5. Na předních kolech… (výsledek tohoto „měření“ jsme na internetu ještě nenašli)

Další bouračky najdete v sekci Dopravní nehody, kterou tvoříme ve spolupráci se stránkami wreckedexotics.com.

A také se vás ptáme: Souvisí nějak míra rozbití supersportů s jejich výkonem, potažmo exkluzivitou? Či v tom je neschopnost řidičů? Nebo je to jen „blbá náhoda“? Sdělte nám názor v komentářích pod článkem!

autoweb.cz

19.7.2012 4:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist