Kdy koupit ojetý sporťák? Právě teď!
16 fotografiíMazda MX-5
V době, kdy ze všech stran slýcháme, jak drtivé a intenzivní dopady má ekonomická krize, je těžko uvěřitelné, že i na tomto stavu lze najít něco pozitivního.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
16 fotografiíMazda MX-5
V době, kdy ze všech stran slýcháme, jak drtivé a intenzivní dopady má ekonomická krize, je těžko uvěřitelné, že i na tomto stavu lze najít něco pozitivního.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
PropadlY se TY ceny… 🙂
Je pravda, že ceny šly dolu jak blázen. Sleduju už cca rok 350Zka a za 12 měsícu "udělaly" směrem dolů dva kotrmelce po 100 tisících 🙂
Jako by mě ten nadpis článku přímo mluvil z duše.
Chtěl jsem si udělat radost, tak jsem si koupil auto, co jsem už jako malý prcek vždycky chtěl – Fiat Coupé!!!
Neskutečný autíčko a hlavně je to krásný auto, který se jenom tak nevidí:-)
Fiat Coupé se jen tak nevidí, protože už zpravidla všechny exempláře shnily na smetišti. Ale za to nemůže krásný design, za to může italská kvalita a technika.
Pravda,taky to bývalo moje snový auto,ale zestárlo snad rychleji než já 😀 Navíc sem objevil Alfu,která má větší kouzlo a dá vám víc radosti,za to jaké tropí potíže:)
Ty toho o tom autě asi moc nevíš, co…
pokud nemáš pouze v úmyslu Fiat Coupé hanit a psát hlouposti, něco si před tím o autě zjisti. Tady inzerují Audi TT, které je dokonce o rok starší než moje Coupé, je jistě horší, jak motorem, to nepochybně, tak designem, což je sice o názoru, ale já si stojím za tím, že se toto auto povedlo studiu Pininfarina lépe než design Audi TT, který je příliš ženský a sladký. Má verze F Coupé je vybavena přeplňovaným 5válcem s 20 ventily, výkonem 220koní, samosvorem, 6st.převodovkou, brzdami Brembo, sedadly Recaro atd. Z 0-100 od 6-6.5sec, podle kusu a šíře pneumatik, Vmax 250km/h. Nic mi v autě nechybí, nic nevrže, spolehlivě funguje již 4roky bez nákladů převyšující běžný servis. Taktéž je absolutně bez koroze. To jen tak pro představu pro neznalé… .
to vse je bombasticke, dost lidi to vi, ale spousta z nich rika, ze rano k nemu ale musi nekudy prijit a cestou ho vidi
To píšeš o F Coupé? To snad nee 🙂 Je ale pravda, že design ála koncern nikoho nenasere ale ani nepobaví.
ano,Fiat Coupe …aneb nemam na pravej sportak, tak si koupim tuhle lacinou nahrazku, protoze pred blbcema chci vypadat, ze na to mam …sorry, ale tohle auto radim do kategorie tzv.horkej ridicak …18ti-letej mladas si udela ridicak, shrabne penize z pojistky, kterou mu po dovrseni plnoletosti pojistovna muze proplatit a v nejblizsim bazaru si koupi nejakou takovouhle radoby-vonavku …ale tohle je problem, kterej tady u nas sleduju uz nekolik let …kazdej clovek s nizkym sebevedomim/inteligenci/vzdelanim/spolecenskym uplatnenim se ze sebe snazi delat neco vic, jen aby si vylecil pochroumany ego …a jak to udelat nejrychlejsi a nejlacinejsi cestou? koupim si auto a budu se chovat povysene …co na tom, ze je to vetsinou vic jak sest let stara sunka, hlavne, ze to jede a predjede to vsechny Fabie a nejakou tu Oktavku, co? no, mam pravdu? ja vim, ze mam …pak se clovek divi, kdyz jede o vikendu rano a potkava tyhle "supersporty" obmotany o strom za jedovatyma zatackama
…bla bla bla… takže pokud jsem student, nemám na účtě půl mega a pořídím si "náhražku sporťáku", protože mě baví řídit, mám rád auta a nechci nějaký "noname" hatchback s udýchanou 1.6, svědčí to o mém tragickém sebevědomí, negativní inteligenci, a o tom, že jsem frustrován ze svého společenského postavení ?? 😀 Super, děkuji za psychologickou analýzu.. :D:D
To co zde píše Rossi není nějaké povyšování, ale fakt. Mi se zdá, že se tady povyšuje někdo úplně jiný. Coupé 20VT je v dané cenové relaci určitě to nejrychlejší, co se dá pořídit. Navíc, ono to nejezdí zadarmo, takže z pojistky, jak ty píšeš, se to uživit nedá.
Vavris, ty to máš v hlavě poněkud pomotané. Ano, Coupé si kupují i ti o kterých píšeš, ovšem nevím, zda-li by jim pojistka na zakoupení tohoto auta stačila, za mých mladých let jsem dostal 18tis.Kč… . Většina majitelů je starších, rozumných a auto si koupí, protože je láká a baví. Jen se podívej na Coupé club, na věkový průměr… . Já mám kupříkladu řidičák již 18 let, mám vysokoškolský titul a podnikám. Za auto jsem dal v perfektním stavu 200tkč a nevidím důvod, proč bych si za obdobnou cenu měl koupit oktávii nebo fabii, nebo jakékoli jiné auto. Coupé mi naprosto vychovuje, cestuji s ním po evropě, vejdou se do něj reálně 4 osoby, nebo bez problémů dětská sedačka a do kufru kočárek. Vysvětli mi prosím, proč bych si měl podle tebe koupit za 200k jiné auto, a jaké lepší bys mi doporučil, abych tě neurážel tím, že se na mé auto musíš na ulici podívat. Děkuji.
Sorry Vavris, to bylo na Jendu poněkud Vostrého, pardon
Zapomely ste na RX8. Rekl bych ze je lepsi nez 350Z(soudim podle top gearu) a je i lacinejsi
Ale je to velkej risk, když nevíš jak se zacházelo s wankelem.
bmw m3 s nahonem na zadni kola? nahon je u mlejna, auto ma pohon…
tak, von je to takovej přiliv výkonu, že se to dá chápat jako náhon 😉
Nevím jak je to podle spisovné češtiny, ale v hovorovém jazyce se používají oba ekvivalenty, náhon i pohon. Je správně náhon na přední kola i pohon předních kol.
Maserati 3200 GT NEMÁ motor Ferrari, ten má až jeho následník 4200. 3200 má ještě osmiválec Maserati se dvěma turby, 4200 pak atmosféru od Ferrari (upravený motor z typu 360). Zvenčí je rozdíl poznat na nahrazení zadních světel ve tvaru "bumerangů" u 3200 klasickými velkoplošnými světly u 4200.
svatá pravda
Že všechny Fiaty Coupé shnily na smetišti?
Co je to za blábol, já snad v životě neviděl jediné shnilé, o tom mém ani nemluvě…..rok 99.
Nebo že prý zestárlo rychleji než "Zephyr", já nevim, jak je to u tebe, ale u nás před panelákem stojí 50 aut, od š120 až po poslední vw passat, oktávku,volvo v70 apod., ale jakmile se nakloním z okna, tak to kupíčko je prostě vidět, je jiný než všechny auta na parkovišti, prostě neni to jenom auto a promiň když vedle toho postavíš třeba V Golfa nebo Forda Fiestu, tak mě to auto rozhodně nepříjde zastaralý.
To rossi20Vt:
Tak turbo 20V byl vždycky muj sen, až do doby, co jsem si pořídil moje kupé s motorem 1,8 16, 130ps, zrychlení za 9,2s, před nim jsem měl punto 176, 1,7D a moje kupé mi příjde dost rychlé,nejde v něm jet 90 to prostě nejde, připadám si, že mě předběhne i babička o holi.
Proč bych nechtěl 2.0 20V, je to super motor, super parametry, klobouk dolů, ale je tak rychlý (resp. musí bejt), že bych se v něm 100% zabil 🙂
je rozdil kupovat osm let staryho Golfa a osm let starou M3 …protoze kdyz chce clovek opravdu zachovalej kousek tohoto fenomenu od nejakyho nadsence, tak za to da majlant a kupovat nejakou podezrelou ojetinu s buhvijakou minulosti, to uz je vubec blbost …takhle stary sportaky jsou sakra riziko, protoze je jasny, ze v 95% pripadu neslouzily jen jako premistovadla z bodu A do bodu B treba zrovna jako ten Golf …na sportak proste clovek musi mit penize …a to nemluvim o porizovaci cene, protoze tech par chechtaku vam dneska s platnou obcankou pujci na kazdym rohu
Jak praví jedno moudré rčení – když chceš opici, musíš mít na banány 😀
ten titulek by měl být … Kdy koupit ojetý sporťák a nebo audi TT ? Právě teď…