Kdy bude Volkswagen největší automobilkou světa?
Volkswagen
Souboj o nejúspěšnějšího výrobce roku 2011 míří do finále a v čele jede skupina VW. Stane na vrcholu o sedm let dřív, než Němci plánovali?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Volkswagen
Souboj o nejúspěšnějšího výrobce roku 2011 míří do finále a v čele jede skupina VW. Stane na vrcholu o sedm let dřív, než Němci plánovali?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kdo chce kam, pomozme mu tam. Jestli bude VW světovou jedničkou není až tak podstatné, jako skutečnost, že honba za tímto primátem je velmi nebezpečná. TOYOTA by o tom mohla vyprávět a naprosto chápu její postoj že nebude o tento \“titul\“ bojovat. Je jistě lepší být více vzadu, ale generovat zisk, než se honit za prvenstvím a platit vysokou cenu. Když se podívám na snahu koncernu nabízet pořád více a více různých modelů tak se ptám, jestli právě tohle není jedna z chyb, která ve finále může být pověstnou koulí u nohy. Ale to ukáže teprve čas. Já myslím, že paradoxně nejdřívě štvavá až hysterická kampaň v USA a následně i zemětřesení pomůže v konečném součtu TOYOTĚ a dalším japonským výrobcům, protože je donutilo soustředit se na podstatnější věci, než je \“být největší a první\“. A proto v duchu hesla co tě nezabije, to tě posílí bude TOYOTA mnohem silnější i když možná \“menší\“.
především jsem rád, že aspoň v něčem je Evropa první!
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru