Kdo si plete pedály? Staré dámy a teenageři
Toyota
Podle poslední studie NHTSA si nejčastěji popletou pedály v autě staré ženy a řidiči ve věku pod 20 let. Kdo už ty Američany naučí řídit?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Toyota
Podle poslední studie NHTSA si nejčastěji popletou pedály v autě staré ženy a řidiči ve věku pod 20 let. Kdo už ty Američany naučí řídit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Řešení se celkem nabízí – vyloučit chybujícího řidiče. Zkrátka na \“běžný\“ řidičák bude moci člověk sednout jen do auta plného automatických systémů a pokud někdo bude chtít řídit sám, bude muset absolvovat autoškolu ve větším rozsahu. A mám takový pocit, že to bude rozsah z doby před třiceti lety.
Upřímně – já bych tohle uvítal. Většina lidí skutečně řidit neumí a věřím víc počítačům a technice než těmto lidem. Sám bych byl ochoten absolvovat výrazně přísnější zkoušky, protože řízení občas je zábava. A na druhé straně bych mnoho situací nechal na automatu (třeba průjezd zácpou nebo stále se opakující jízdy na nákup či chalupu, pokud bych si přitom mohl číst).
Ešte dobre pre Ameriku, že jazdia iba s dvomi pedálmi. Ktovie ako by to dopadlo, keby mali tri pedále a radiacu páku. To by bolo čo skúmať.