Kdo je lepší za volantem, muži nebo ženy?
Ženy versus muži za volantem, to je věčné téma. Jak vypadá z perspektivy samotných řidičů?
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Ženy versus muži za volantem, to je věčné téma. Jak vypadá z perspektivy samotných řidičů?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Muži nebo ženy to budou určitě. Je pouze otázka, jestli to budou muži, nebo ženy.
Jisté je, že muži většino na počet v přepočtu jezdí agresivněji a najdou se mezi nimi i řidičští hulváti. Také mám jistotu, že když vidím v křižovatce ženu, dávám si více pozor a již několikrát se mi to vyplatilo. Na přechodu, jako chodec, si nepamatuji, kdy mi dala žena za volantem naposledy přednost, muž se sem tam najde. Na parkoviště před obchodním centrem jsem viděl vjíždět z hlavní cesty ženu, která kouřila, v ruce držela mobil a telefonovala po celou dobu včetně zaparkování, na zadním sedadle sedělo dítě v autosedačce. To jsem ještě u muže nikdy neviděl. To bude asi ten mateřský pud. Znám osobně několik žen, ze zaměstnání, které jezdí služebními auty velice rychle a agresivně.
Já bych si tipnul, že jsou lepší řidičky ženy. Ono to totiž není jen o tom, šlapat na plyn jak zběsilý.
Je to dlouhodobé dodržování předpisů nebo ježdění bez nehod nebo ujetí delšího úseku za kratší dobu, nebo zvládnout při řízení telefonovat, svačit a odpovídat na tabletu na mejly? Takže jsem u toho, definice kdo je obecně lepší je nevyhodnotitelná a příliš obecná (teda pokud se nenajde zase nějakej všeznal a jednotlivé prarametry ohodnotí různými body)
Tak ono i ty Vaše podkategorie nejsou samy o sobě dostatčeně jednoznačné.
Je lepší řidič ten kdo ujede delší trasu bez jakékoli nehody, nebo bez zaviněné nehody. Pokud bez jakékoli, jak k tomu přijde třeba řidič, kterému spadl těsně před auto meteorit (nebo nějaká podobná těžko předvídatelná událost). Pokud bez zaviněné nehody, jak je potom možné, že existují řidiči, kteří sice žádnou nehodu nikdy nezavinili, ale menší či větší neohodu mají každých 10000 kilometrů alespoň jednu (pokaždé způsobenou někým jiným) – jaou i oni těmi lepšími řidiči?
Právě. Já ten běs vidím většinou ve vytřeštěným výrazu řidičky, který je ráda, že jede, hlavně aby nemusel někde zastavovat a znovu se rozjíždět, nedej Bože řešit nějakou pokročilejší dopravní situaci. Když už na silnici potkám někoho, kdo řídí nepředvídatelně, bezohledně až nebezpečně, tak je to hrubým odhadem z 75% žena.
Jistě, s tím lze souhlasit 😀 .
Pokud bych měl vymyslet nějaké objektivní kritérium pro porovnání kdo je lepší řidič, tak na to lze jít různě.
Třeba lepší řidič je a bude vždy muž, protože žena není a nebude řidič, ale řidička. A lepší řidička bude vždy žena a nikdy muž, že…
Pokud bych měl vymyslet hodnotící kritérium v ovládání/obsluze vozidla, pak bych zvolil veličiny které se týkají převládajícího účelu, tedy přepravy. Účelem přepravy je změna místa pobytu osob či polohy materiálu z A do B. Kdo tedy provede více jak jednotlivých přeprav, tak i urazí větší vzdálenost obé úspěšně a s nejvyšší efektivitou = tedy bez nehod a nejefektivněji je lepší.
Domnívám se že objektivnější kritérium asi nelze nalézt. Zjednodušit se to myslím dá na počet nehod/návštěv servisu z důvodů nehody na km.
tuny x kilometry
——————————– = čím větší číslo, tím větší borec/kyně
hodiny x počet havariií