Karosa B931/C954 E
Představujeme vám ideální automobil pro typickou českou rodinu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak toto sa vas podarilo….. :-))))))
tak to jste mě opravdu pobavili! Opravdu úžasný test 😀
A nerobi sa to v kabriu? Verzia valnik by sa urcite zapacila na vidieku;)).
> A nerobi sa to v kabriu?
http://www.liaznavzdy.cz/images/700/047.jpg
Bratislavská MHD ho má v ponuke na prenájom a dokonca so zaťahovacou strechou!
…. ale opět si musím postesknout na rozdělený článek. Fakt s tím nechcete něco udělat?? Postrádá to tu jiskru z dřívějška. Ach jo:-(
Souhlas :o(
To deleni clanku je na pytel:( Pokud to musi byt,tak by to chtelo u kazdeho clanku link na nerozdelenou verzi…
Nechapete o co islo? Cela zmena dizajnu autowebu je len kvoli reklame a preto su aj clanky delene. Takto citas clanok na 5 krat = zobrazis viac reklam. Takze o zmene mozte len snivat…
Nezobrazím (AdBlock, FlashBlock..). Narvali tam zřejmě ale reklam tolik, že je jasně vidět, jak jsou stránky úplně prázdné … a dost nezajímavé. Byla by zajímavá čísla o návštěvnosti, nahoru určitě nešla. Škoda, ta změna je úplně na ho*no.
Stačí jen trochu upravit, základ(motor vzadu, pohon zadních kol) je dobrý 🙂
výborný,pěkný test,pbavil skvěle,teda jen bych se taky přiklonil k tomu aby článek byl v celku,le jinak pěkný…
No vida! Konečně někdo objevil pravé auto pro čechy. Prostor pro celou rodinu a čtyři kubíky zavazadel, pořádné tédéíčko k tomu, které jede "vocpoda pyčo" (akorát nejede 160 do kopce tyvoekrávo za pět litrů) a rozměry, které budí respekt, že se budou všichni radši klidit z cesty. A hurá na chalupu oblíbenou rychlostí 60km/h prostředkem silnice! 🙂
jo s tím prostředkem silnice to sedí:-D
Například novější 951 je kupodivu uvnitř hlučnější, než 931. – před než má být čárka? Pardon že rýpu, ale jste seriozní web a toto by se stávat nemělo! Pokud pravdu nemám, omlouvám se za nařčení.
Požadovanou fotku bohužel nemám, ale Vy máte fotku toho, jak to vypadá když se něco těžkého naloží na BMW (flatpack na ruský způsob) 🙂
Navíc, ač se to v článku vůbec nezmiňuje, je tohle vozidlo vzhledem k zadní poháněné nápravě vhodné k driftování. Nutno podotknout, že to vyžaduje trochu více cviku, než v BMW, ale myslím, že výsledek v podobě pohledu na bokem se šinoucí autobus musí stát za to!
Tak to stačí sledovat pár "mistrů" z ČSAD Kladno, kteří na sjetých slicích (zimní guma na autobus) driftují denně. Je to docela odstrašující pohled vidět ty kokoty řídit. Sám jsem autobus párkrát řídil, a není to opravdu jednoduché, zejména manévrování v omezeném prostoru, ale rovně a do plynulé zatáčky snad dokáže jet každý normálně. Vždycky, když vidím ve zpětném zrcátku autobus, tak si připadám jak ve filmu Duel, a radši mizím. A až budu nucen sednout do prosředku hormadné dopravy, tak jedině vlakem! 🙂
Nechci a nebudu ti tvoji teorii vyvracet a koneckoncu si ani nemyslim nic jineho, nicmene kdybys jezdil osm hodin denne sedm dni v tydnu takovou bednou kytu, tak bys asi nejezdil o moc ohleduplnej – snazej si tu jizdu aspon trochu uzit – div se jim…(jinak o autobusacich a vubec dopravnich podnicich mam to nejhorsi mineni…:-D)
Poměrně strohej popis. Chybí mi, jestli to dělají i s fenomenálním Haldexem, jestli to lze objednat i f plný palbě, v metle a na hlínách, az nepochopitelných důvodů vypadl údaj o zrychlení z 0-100 kmh. Pružnost sice taky není uvedená, ale počítám s tím že bude jako u všech moderních naft fenomenální.
Krouťák skoro jako Veyron za desetinovou cenu, nákup snů.
Video nebude?
Jen bych si dovolil doplnit k této výborné recenzi, že tyto vozidla sice vyrábí Karosa Vysoké Mýto, ale již přešla i s celou firmou pod ochrannou značku IRISBUS a tedy Karosa jako taková již neexistuje
Jojo pravda ale vsechny fotky jsou jestě Karosy 🙂
a ještě bych doplnil ona ne že se neděla karosa ona se už nedělá ani 900 nahradila ji rada crossway
http://www.karosa.cz/main.php?show=products&language=czech
ten je myslim u techto motoru mnohem dulezitejsi a potrebnejsi vlastnost nez vykon
proto je uveden v tabulce :)1115 při 1000 – 1950 ot./min.
Tak za minutu, no do dvou minut tam ta stovka byt musi 🙂 Ale vazne, predchazejici verze: http://www.liaznavzdy.cz/700.php
"Pro zajímavost bylo zrychlení z 0 na 100 km/h u Karosy B731 za 38,8 s a maximální rychlost byla stanovena na 70 km/h."
no mluvíte o b931 a nakonec napíšete údaje o c934. no sorry, ale toto.
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru