Kam volat, když Focus RS500 nestačí
Hranici čtyř set koní vám a vašemu bláznivému Focusu pomohou překročit u britské společnosti BBR.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Hranici čtyř set koní vám a vašemu bláznivému Focusu pomohou překročit u britské společnosti BBR.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kdy uz konecne nekdo pochopi ze vykon neni vsechno, jen malo znacek prislo s necim tak starym jako je stejny vykon, nizsi vaha. + Rychlost na rovince, pruznost,- nedotacivost, neohrabanost, start. Ano je jednodussi pridat vykon, nez ubrat vahu, u me palec dolu, nevidim poradny brzdy u zadneho \“upravce\“ aut, stare RS I bylo stvoreno s uplne jinym citem.