jiz-brzy-pojede-skoda-citigo-za-mene-nez-5-litru.jpg

Již brzy: Pojede Škoda Citigo za méně než 5 litrů?

Škoda Citigo

Právě testujeme Škodu Citigo a již příští pondělí se dočtete, zda opravdu dokáže jezdit za méně než 5 litrů na 100 km.

Diskuze

11 komentářů

    matěj podhorský

    Vsadím se, že pod 5 se dostanete, ale doufám, že to bude test ve více režimech. Úspornou jízdou se možná dostanete na 4,5L, ale jak si povede v reálném provozu? Pod 6 nepůjde…

    pod 5 litrů není problém. takové ty testy typu \“celou cestu jedu za kamionem ve vzduchovém pytli\“ jsou k ničemu

    ACE

    Nějaký 3-4 roky zpátky když jsem měl pujčenou C1, v běžném provozu ve dvou nešlo jezdit přes 4,5 teda pokud člověk není totální kopyto, nebo nejezdí brzda plyn. I moje žena co jé měla alspoň rok přidělenou a 2/3 měla najetý po Praze v provozu měla dlouhodobej průměr, asi 4.8.
    Takže jestli prcek od škodovky nepůjde pod 5, je někde chyba.

    Bob

    Nevím požád k čemu je dobrý v honbě za spotřebou dávat do aut takovýhle motůrky ze šicích strojů. Jezdím s Fabií RS I. gen, toho času s 124kW čipem a jezdím v rozmezí 4,5-6 litrů dle stylu jízdy. Dlouhodobý průměr 5,3 a to fakt nejezdím pomalu. Spíše dynamicky, přemýšlím, předvídám – zkrátka jezdím tak, aby ze mě měli místní redaktoři radost 🙂

    JayDeeSq

    když se všude honí spotřeba,co takhle udělat i opačný test za kolik to nejvíc umí jezdit? dokáže citigo jezdit za více než 10? 😀 je jasné že když se chce tak to pod 5bude úplně v pohodě i s většímy žrouty se dá zajet pod 5,ale ta jízda…

    Kuban

    Hlavně nezapomeň zmínit, že je to dízl a že dízl nikdy nebyl a nebude do města…. Ostatně, zkus tomu konkurovat citygo… Ve městě 😀

    Název CITY-GO napovídá ledas čemu 😀

    Kuban

    Ve městě za kamionem ve vzduchovém pytli 😀

    du do kolen….

    a na dálnici? Jen tak technická, na dálnici je mnohem účinější jezdit za autem než za kamionem… Projdi si několik témat o aerodynamice. A co se toho pytle týče? Ten začíná být výrazný vždy až od určitých rychlostí a hlavně u vozů co s aerodynamikou výrazně zápasí. Třeba dodávky.

    R1S0

    pre tie trojicky by pri ich velkosti a vahe mala byt skor otazka,ci pojdu pod 4l,a nie ci pod 5l…. http://static.autoweb.cz/img/smiles/rolleyes.png

    no aby si to nepřehnal s tou afektovaností:D

    Kuban

    No co, přinejhorším dostanu infarkt a přestanu autoweb zasírat nesmysly….

    Prostě poukazuju na chyby. Chce to občas trosku zapřemýšlet.

    Klidně se ale může stát, že citygo, prostě víc jak 120 jezit nebude chtít. A klidně se může stát, že jeho aerodynamický odpor může být tak velký, že se opravdu vyplatí ploužit za kamionem 85km/h… Je to sice šance 1/20 než výhodnější varianta 125 za nějakým autem, ale uvidíme 🙂

    Kuban

    Pokud se nebude jezdit vyloženě po centru, pevně věřím, že to půjde i pod 4. Výhoda je ale hlavně váha, bez toho se městcké auto se spalovacím motorem konstruovat nedá.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist