Již brzy: Pojede Škoda Citigo za méně než 5 litrů?
Škoda Citigo
Právě testujeme Škodu Citigo a již příští pondělí se dočtete, zda opravdu dokáže jezdit za méně než 5 litrů na 100 km.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Škoda Citigo
Právě testujeme Škodu Citigo a již příští pondělí se dočtete, zda opravdu dokáže jezdit za méně než 5 litrů na 100 km.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vsadím se, že pod 5 se dostanete, ale doufám, že to bude test ve více režimech. Úspornou jízdou se možná dostanete na 4,5L, ale jak si povede v reálném provozu? Pod 6 nepůjde…
pod 5 litrů není problém. takové ty testy typu \“celou cestu jedu za kamionem ve vzduchovém pytli\“ jsou k ničemu
Nějaký 3-4 roky zpátky když jsem měl pujčenou C1, v běžném provozu ve dvou nešlo jezdit přes 4,5 teda pokud člověk není totální kopyto, nebo nejezdí brzda plyn. I moje žena co jé měla alspoň rok přidělenou a 2/3 měla najetý po Praze v provozu měla dlouhodobej průměr, asi 4.8.
Takže jestli prcek od škodovky nepůjde pod 5, je někde chyba.
Nevím požád k čemu je dobrý v honbě za spotřebou dávat do aut takovýhle motůrky ze šicích strojů. Jezdím s Fabií RS I. gen, toho času s 124kW čipem a jezdím v rozmezí 4,5-6 litrů dle stylu jízdy. Dlouhodobý průměr 5,3 a to fakt nejezdím pomalu. Spíše dynamicky, přemýšlím, předvídám – zkrátka jezdím tak, aby ze mě měli místní redaktoři radost 🙂
když se všude honí spotřeba,co takhle udělat i opačný test za kolik to nejvíc umí jezdit? dokáže citigo jezdit za více než 10? 😀 je jasné že když se chce tak to pod 5bude úplně v pohodě i s většímy žrouty se dá zajet pod 5,ale ta jízda…
Hlavně nezapomeň zmínit, že je to dízl a že dízl nikdy nebyl a nebude do města…. Ostatně, zkus tomu konkurovat citygo… Ve městě 😀
Název CITY-GO napovídá ledas čemu 😀
Ve městě za kamionem ve vzduchovém pytli 😀
du do kolen….
a na dálnici? Jen tak technická, na dálnici je mnohem účinější jezdit za autem než za kamionem… Projdi si několik témat o aerodynamice. A co se toho pytle týče? Ten začíná být výrazný vždy až od určitých rychlostí a hlavně u vozů co s aerodynamikou výrazně zápasí. Třeba dodávky.
pre tie trojicky by pri ich velkosti a vahe mala byt skor otazka,ci pojdu pod 4l,a nie ci pod 5l…. http://static.autoweb.cz/img/smiles/rolleyes.png
no aby si to nepřehnal s tou afektovaností:D
No co, přinejhorším dostanu infarkt a přestanu autoweb zasírat nesmysly….
Prostě poukazuju na chyby. Chce to občas trosku zapřemýšlet.
Klidně se ale může stát, že citygo, prostě víc jak 120 jezit nebude chtít. A klidně se může stát, že jeho aerodynamický odpor může být tak velký, že se opravdu vyplatí ploužit za kamionem 85km/h… Je to sice šance 1/20 než výhodnější varianta 125 za nějakým autem, ale uvidíme 🙂
Pokud se nebude jezdit vyloženě po centru, pevně věřím, že to půjde i pod 4. Výhoda je ale hlavně váha, bez toho se městcké auto se spalovacím motorem konstruovat nedá.