jeste-rychlejsi-impreza-rb320.jpg

Ještě rychlejší Impreza: RB320

silniční doprava

Pokud tápete, co by ta dvě písmena mohla znamenat, prozradíme to: Richard Burns.

Diskuze

9 komentářů

    grekos

    imreza je super kara,ale tohle je snad z jineho sveta….mit ty prachy,bydlet v britanii tak je to jasne ma jednicka!!!

    (D)ark(M)an(X)

    Na Mitsubishi FQ 360 to nema! u uz vubec ne na Mitsubishi FQ 400

    Tirin

    ale to se sem nedováží, myslím

    zdenek

    a v čem na něj nemá ? v tom že se dá použít i v normálním provozu ? co se o nejsilnějších evech říci nedá ! a pokud jde o okruh tak se podívej na Imprezu wrx sti spec.c .

    (D)ark(M)an(X)

    Proc bychom se v real provozu nedalo pouzít ?! a kdys de o okruch mrkni se na google.sk a dej si vyhledat MITSUBISHI FQ 400 a pak se pojd hadat … 😛

    zdenek

    proc bych se měl dohadovat ?? už si někdy jel bud v evu nebo sti ? i u seriových verzí není problém zrušit gumy za 3-5000 km , spojku i po 10-15000 km atd , tet si představ co to udělá u auta MITSUBISHI FQ 400 v zácpě – usmažíš spojku téměř okamžitě – ale hledej videa na netu a představuj si jak ta auta krasně jezdí , protože pokud vnich pojedeš zjistíž že naučit se je řídit je opravdu hodně těžké (většina má těžkou bouračku max do 1 roku od prodeje , proč asi ??) ale každy má mít nějaký sen !

    matheus

    FQ400 je fakt nepoužitelné… Podívej se na youtube.com pohledej FQ400 a mrkni na test z Topgearu. Má příšerný radius otáčení takže na křižovatce pomalu ani nezahneš a parkování taky není moc pohodlné. Turbo efekt je tak velký že se nedá normálně řídit. Zjisti si informace než začneš šířit bludy. To auto není do provozu zrovna vhodné.

    (D)ark(M)an(X)

    TADY V TOMHLE TO TESTU SI MITSUBISHI FQ400 VEDE LIP NEZ LAMBORGINI http://youtube.com/watch?v=asNtG4jyhAM

    Greek

    Kdybys ten TopGear viděl celý, taky bys viděl i druhou půlku reportáže, kde si to samé FQ400 dává závod s obyčejným fiatem stilo kombi 1.6 z půjčovny. Oba vyráží stejnou rychlostí (tuším zhruba 50 km/h) na pětku a bez podřazování plný plyn… Fiat prostě ujede a Evo ho nechytí až do konce ranveje.

    Potíž je prostě v tom že FQ400, jako všechny motory s obrovským turbem, nemá v nízkých otáčkách vůbec žádný výkon. V normálním provozu se s ním proto skoro nedá jezdit – sám Clarkson tam říká, že při každém druhém rozjezdu to chcípne, protože spojka je z kamene. Otáčecí poloměr je podle něj horší než dráha Jupiteru a jízdní komfort vám snadno zláme nohy.

    Taky jede pouze a výhradně na benzín Shell Optimax a musí do servisu každých 4500 mil (7240 km). Je to skvělá hračka na okruh, ale do provozu je to bída.

    Tak proto.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist