Ještě rychlejší Impreza: RB320
silniční doprava
Pokud tápete, co by ta dvě písmena mohla znamenat, prozradíme to: Richard Burns.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
silniční doprava
Pokud tápete, co by ta dvě písmena mohla znamenat, prozradíme to: Richard Burns.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
imreza je super kara,ale tohle je snad z jineho sveta….mit ty prachy,bydlet v britanii tak je to jasne ma jednicka!!!
Na Mitsubishi FQ 360 to nema! u uz vubec ne na Mitsubishi FQ 400
ale to se sem nedováží, myslím
a v čem na něj nemá ? v tom že se dá použít i v normálním provozu ? co se o nejsilnějších evech říci nedá ! a pokud jde o okruh tak se podívej na Imprezu wrx sti spec.c .
Proc bychom se v real provozu nedalo pouzít ?! a kdys de o okruch mrkni se na google.sk a dej si vyhledat MITSUBISHI FQ 400 a pak se pojd hadat … 😛
proc bych se měl dohadovat ?? už si někdy jel bud v evu nebo sti ? i u seriových verzí není problém zrušit gumy za 3-5000 km , spojku i po 10-15000 km atd , tet si představ co to udělá u auta MITSUBISHI FQ 400 v zácpě – usmažíš spojku téměř okamžitě – ale hledej videa na netu a představuj si jak ta auta krasně jezdí , protože pokud vnich pojedeš zjistíž že naučit se je řídit je opravdu hodně těžké (většina má těžkou bouračku max do 1 roku od prodeje , proč asi ??) ale každy má mít nějaký sen !
FQ400 je fakt nepoužitelné… Podívej se na youtube.com pohledej FQ400 a mrkni na test z Topgearu. Má příšerný radius otáčení takže na křižovatce pomalu ani nezahneš a parkování taky není moc pohodlné. Turbo efekt je tak velký že se nedá normálně řídit. Zjisti si informace než začneš šířit bludy. To auto není do provozu zrovna vhodné.
TADY V TOMHLE TO TESTU SI MITSUBISHI FQ400 VEDE LIP NEZ LAMBORGINI http://youtube.com/watch?v=asNtG4jyhAM
Kdybys ten TopGear viděl celý, taky bys viděl i druhou půlku reportáže, kde si to samé FQ400 dává závod s obyčejným fiatem stilo kombi 1.6 z půjčovny. Oba vyráží stejnou rychlostí (tuším zhruba 50 km/h) na pětku a bez podřazování plný plyn… Fiat prostě ujede a Evo ho nechytí až do konce ranveje.
Potíž je prostě v tom že FQ400, jako všechny motory s obrovským turbem, nemá v nízkých otáčkách vůbec žádný výkon. V normálním provozu se s ním proto skoro nedá jezdit – sám Clarkson tam říká, že při každém druhém rozjezdu to chcípne, protože spojka je z kamene. Otáčecí poloměr je podle něj horší než dráha Jupiteru a jízdní komfort vám snadno zláme nohy.
Taky jede pouze a výhradně na benzín Shell Optimax a musí do servisu každých 4500 mil (7240 km). Je to skvělá hračka na okruh, ale do provozu je to bída.
Tak proto.