Ještě ostřejší TT

Nástupce originálního kupátka se ještě pořádně neohřál na trhu a už si ho vzali na paškál úpravci.

Nové TT je pěkné. Ba co ví, je mnohem hezčí a lepší než jeho předchůdce. Pokrok nelze zastavit a dosavadní zkušenosti s nováčkem jsou více než pozitivní. Sexy kupé můžete koupit s několika variantami motorů a stupních výbavy. Ovšem pokud chcete víc a nehodláte riskovat stodolní tuning od Franty se šroubovákem, musíte se obrátit na odborníky. Třeba takové ABT.

Jejich úpravný kit obsahuje kromě komplexního programu dvě důležité komponenty. Zvednutí výkonu motoru a samozřejmě vizuální úpravy. Ty zahrnují nový nárazník a přední spoiler s dravým výrazem, sportovně tvarované prahy a nesmí chybět ani zadní křídlo starající se o pořádný přítlak. Celý plastový program má jen podtrhnout přitažlivě dynamický charakter vozu a donutit řidiče uhnout ke straně, pokud se jim objeví ve zpětném zrcátku.

Pouhopouhé plasty jsou ovšem na nic bez pořádných obručí na nápravách, čímž se objevuje další položka v nabídce. Masivní 19-palcová kola AR19 a doporučené sportovní pneumatiky, které mají rozměr 255/35/19. Sekunduje jim samozřejmě snížený a přitvrzený podvozek.

Audi TT velká fotogalerie

Audi TT fotogalerie

Pro majitele nových TTček je tu ještě jedna komponenta, kterou by neměli opomenout – motor. Spolehlivě výkonný a přívětivý foukaný dvoulitr technici od ABT mírně poupravili na finálních 270 koní a 350 Nm točivého momentu. V případě, že majitel nabere u pumpy palivo s nižším oktanovým číslem (95), výkon se automaticky sníží díky nové řídící jednotce na „pouhých“ 240 koní. Špičkou v nabídce je samozřejmě sympatický šestiválec 3.2 litru se standardním výkonem 250 koňských sil. Ani ten nezůstal stranou a díky kompresorovému kitu a upravené řídící jednotce teď roztáčí kola silou 310 koní. Točivý moment ABT neuvádí, ale díky kompresoru hnanému vlastním řemenem se dá očekávat kýžený efekt už od nízkých otáček.

Ať to vezmete z kterékoli strany, je jasné, že standardní výkon nového TT se zásahem bavorských specialistů dramaticky změnil. Souhra nových komponentů zní zajímavě a je jen na majiteli, zda svého drahouška podrobí steroidové kůře.

autoweb.cz

20.9.2006 10:41
Více o tématu: Audivýkon motoru

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist