Jeep Wrangler Unlimited 2.8 CRD DPF
24 fotografiíJeep Wrangler
Na trhu není vidět, zato v ulicích se za ním ohlédne každý. Nehraje si na užitkové auto. Sháníte stylový, výkonný, uživatelsky příjemný off-road? Nehledejte dál.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
24 fotografiíJeep Wrangler
Na trhu není vidět, zato v ulicích se za ním ohlédne každý. Nehraje si na užitkové auto. Sháníte stylový, výkonný, uživatelsky příjemný off-road? Nehledejte dál.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Cože cože cože ??? V celém testu se několikrát ohradíte na Defendera, aby jste v závěrečném hodnocení vyjádřili, že srovnávání s Defenderem je nefér a hned poté napsali, že není tak uživatelsky nepříjemný jako Defender 🙂 Tento test mi přijde jak testování nějakého silničního SUV (žádný terén, zatížení), ale s tím, že se vždy můžete \“vymluvit\“ na to, že jde vlastně o pravověrný offroad. A jestli chcete k něčemu přirovnávat Defendera, tak k autu, které je srovatelné svým zaměřením a celkovou koncepcí a to Wrangler určitě není… nebo naložíte do Wranglera 1000 kg nákladu, zapřáhnete 3500kg přívěs, nasednete v zablácených holínkách a špinavých montérkách a vyrazíte kamkoli potřebujete ??? Vlastně špatně … zapomněl jsem, že Wrangler má nosnost tuším necelých 500kg !!! a neutáhne tak těžký přívěs … 🙂 Pro mě tento test určitě zklamáním. Chápu, že je Jeep zaměřen na něco jiného, ale tím pádem by tak měl být pojatý i celý test. Omlouvám se
Nevim jak se zajimate o auta a O ZNACKU Jeep ale je tu new benzin motor 3.6 ktery je absolutne vyborny a ten stary co tam pisete se uz vubec nevyrabi..
To jen redakce nez s necim vyleze by mela trochu postudovat co je na trhu uz k mani.
Viděl jsem ho tuhle středu v Beskydech na Prašivé, v černé vypadá opravdu skvěle a neohroženě. Přesně auto pro \“pana Drtikola\“ po práci, když zaparkuje v JZD tu svou Tatru 813. :o)
Známému ve středu za jízdy začal hořet a než dorazili hasiči z auta nezůstalo vůbec nic jen hromada zrouceneho železa
Zajímáme se o ni stejně jako o ostatní značky a o novém šestiválci Pentastar jsme slyšeli mnoho. Nakolik je výborný nechci spekulovat, jistě bude lepší než starý šestiválec, ale na kolegu Dalbora v Grand Cherokee velký dojem neudělal. Samozřejmě jsme postřehli, že se Pentastar začal montovat také do Wrangleru. Bohužel internetové stránky a ceník importéra to zatím nereflektovaly, a tedy nemohu ani já v testu. U nás se zkrátka stále prodává Wrangler 3.8 V6 s rozvodem OHV a dvěma stovkami koní.
Jen pro informaci: Přstože kolega má samozřejmě pravdu a starý šestiválec je mrtvá záležitost, v ceníku Wrangleru stále ještě bydlí. Jeep zřejmě dojíždí skladové zásoby.