Jeep Grand Cherokee 3.6 V6
18 fotografiíJeep Grand Cherokee
Oprostěte se od předsudků a můžete v tomhle Jeepu najít slušné a zajímavé auto na každý den. Jen si připravte peněženku a vyberte jiný motor.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
18 fotografiíJeep Grand Cherokee
Oprostěte se od předsudků a můžete v tomhle Jeepu najít slušné a zajímavé auto na každý den. Jen si připravte peněženku a vyberte jiný motor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
to je velice zajímavé že ostatní s tímto motorem jezdí za 11 – 12 litrů a jsou i tací co jezdí i do 10. Ale tady mají páni redaktoři asi problém někde mezi volantem a sedadlem řidiče! Naučte se řídit!
Pokud se podíváte na fotky interiéru, najdete na palubním počítači průměrnou spotřebu 11 celých něco. To je spotřeba, kterou auto ukázalo po neuvěřitelně frustrujícím vypětí a snaze o extrémně ekonomickou jízdu – stejným stylem jsem s BMW 750i jel za 9 litrů. Buď palubní počítač Jeepu kecá a přidává k reálné spotřebě dva tři litry, nebo ostatní redaktoři jezdí jen z kopce bez nastartovaného motoru.
\“Jankovitý\“ automat bez kick-downu samozřejmě problém je a spotřebě neprospívá, ALE \“auto se na stovku dobelhá za 10 sekund?\“ To si děláte srandu? Na to, že auto má 2,2t a \“ospalý\“ americký automat je to ještě velmi slušné. Navíc zrychlení, (a to jak 0 – 100 km/h, tak pružnému), zrovna nepomáhá aerodynamický odpor, jenž je v tomto případě značný. Daleko horším faktem je, že spotřeba obou benzinových motorizací se prakticky neliší. Takže do Grand Cherokee bych šel, ale jednoznačně do 3.0 D V6.
Auto jsme bohužel neměřili, mohli bychom mít lepší obrázek o jeho rychlosti (resp. pomalosti). Samotného mě projev motoru a převodovky velmi mrzí, protože je mi Grand Cherokee celkem sympatický. Chce to lepší sladění motoru a převodovky, pak ho rád otestuju zas.
Ano, asi jedinou rozumnou volbou bude diesel (nebo osmiválec s kitem od specializovaného úpravce, jestli vám na benzínu nezáleží 🙂 )
Jenomže z kombinace 5 st. automatu a dieselu 3.0 CRD jsem měl bohužel velmi podobný pocit jaký uvádíte u verze 3.6., a to při spotřebě ve městě okolo 13l a průměru po 200km jízdy město/dálnice 11,5l. Jinak se mi auto velmi líbilo.
Kluci proč děláte test 3.6, když nás nejvíc zajímá ten diesel. Jinak s hodnocením motoru souhlasím – diesel se mi paradoxně líbil 100x víc a ještě paradoxněji se k tomuto autu i víc hodí.. Celkově je grand hodně dobré auto za skvělé peníze :-))
Ehm, hodnotit spotřebu podle údajů palubního počítače mi přijde u jakéhokoliv auta DOST naivní. Chápu že nepoužíváte žadné specializované superpřesné přístroje, ale klasická metoda dotankovat plnou – jezdit a měřit km – dotankovat a z množství dotankovaného paliva spočítat průměr, to snad není nic složitého, ne? 🙁
Bohužel to také není vůbec přesné, protože každá tankovací pistole vám vypne jinak, záleží i na teplotě, tlaku a vůbec mnoha dalších faktorech. A ještě jedna věc – nemáme takový rozpočet, abychom každé auto dotankovávali \“do plnejch\“. 🙂
Uznávám, že to nemusí fungovat na 100%, ale URČITĚ to bude přesnější než většina PP. Třeba by pomohlo tankovat v obou případech na stejné pumpě, ne?
A pokud jde o ten rozpočet: mám tomu rozumět tak, že vaše dojmy z jízdy jsou získány z tak krátkého svezení, že nevyjdete ani jednu celou nádrž?!? 😮
Jezdit s moderním Pentastarem za 14 litrů, tomu se říká umění. proboha. Dejme mi to auto a zajedu vám s tím 11 na sto.
Jo jinak převodovku je Mercedes W5A580 a Mercedes ji ještě v roce 2008 montoval do svých velkých kupé…
Zjímavé že, když je to takaový klump…
Naučte se řídit americká auta. Pak dělejte testy.
Zrychlení z nuly na sto je 8,7.
5,7 HEMi má rzychlení 6,9 s.
To jen tak na okraj, kdyby zas někdo měl cinty, jhak to má špatné zrychlení….
A automat je neměcká lincene od Mercedesu. Smůla.
Tak v tom případěte byste radši neměli testovat nic, pokud nemáte na nádrž benzínu :o)))
ještě pradoxněji diesel je plečka od VM Motori, kzste se informovat na slavný motor 2,5 TD od VM Motori a každý mechanik po vás hodí scihlu, větší šmejd neexistoval.
A nnajednou VM, který dělal celou dobu 4válce a motory pro užitková vozidla , prostě chrochtavé dehty pro zemědělce přišel s V6 CRD.
Tak to bude taky kvalita sama :o)
Servisní náklady na 200 tis km 4x vyšší než u toho Pentastaru.
tak moje zkušenosti se spotřebou jsou rapidně jiné. Se starším JGC 4,8litrem benzin já 16litrů a úsporný kolega 13l – vždy jde o nohu a styl jízdy. Letos v USA po přepočtu z galonů na novém JGC 3,7 benzin pohodovou turistickou jízdou 11,5litru benzinu a doma mám 3,0diesla a když tomu naložím a jedu 160-170km/h po dálnici, tak mi žere 11,6l/100 a když jedu na pohodu, tak jsem v klidu na 10,5litrech/100km. Toť moje reálie. Letos jsem vyzkoušel v USA ještě další benzinová auta okolo 3,5l a musím uznat, že šla se spotřebou dolů – opět do 12litrů (Ford Explorer, Dodge Durango) a to nebyla pořádně zajetá.
Po delší době od debaty o novém Pentastaru – ma někdo co nového říci o spotřebě Jeep G.Ch.? Docela by me to zajímalo, půvab dieselu od VM neshledávám. Mám v ročníku 2002 Mercedes 5ti válec a povazuji to za velké štěstí. Bohužel ale Jeep uz nemá k takovým motorům přístup a pro Evropu hledá Diesel. Není ale v tomto případe Pentastar sázka na jistotu? Pokud bude spotřeba 10 až 12 litru, není při stejně cene benzinu a nafty co řešit. A pak samozřejmě zvuk šestiválcoveho benziňáku je o mnoho příjemnější. V novém Jeep G. Ch. jsem jel, výborně auto, vynikající výbava, slusna cena, ale neuvěřitelný podvozek, který je ještě z dob spoluprace s Mercedesem. Ten stejnou platformu používá u současných M radách.