Jeep Grand Cherokee 3.6 V6

18 fotografiíJeep Grand Cherokee

Oprostěte se od předsudků a můžete v tomhle Jeepu najít slušné a zajímavé auto na každý den. Jen si připravte peněženku a vyberte jiný motor.

Diskuze

15 komentářů

    Marek

    to je velice zajímavé že ostatní s tímto motorem jezdí za 11 – 12 litrů a jsou i tací co jezdí i do 10. Ale tady mají páni redaktoři asi problém někde mezi volantem a sedadlem řidiče! Naučte se řídit!

    Dalibor Žák, autoweb

    Pokud se podíváte na fotky interiéru, najdete na palubním počítači průměrnou spotřebu 11 celých něco. To je spotřeba, kterou auto ukázalo po neuvěřitelně frustrujícím vypětí a snaze o extrémně ekonomickou jízdu – stejným stylem jsem s BMW 750i jel za 9 litrů. Buď palubní počítač Jeepu kecá a přidává k reálné spotřebě dva tři litry, nebo ostatní redaktoři jezdí jen z kopce bez nastartovaného motoru.

    Michal

    \“Jankovitý\“ automat bez kick-downu samozřejmě problém je a spotřebě neprospívá, ALE \“auto se na stovku dobelhá za 10 sekund?\“ To si děláte srandu? Na to, že auto má 2,2t a \“ospalý\“ americký automat je to ještě velmi slušné. Navíc zrychlení, (a to jak 0 – 100 km/h, tak pružnému), zrovna nepomáhá aerodynamický odpor, jenž je v tomto případě značný. Daleko horším faktem je, že spotřeba obou benzinových motorizací se prakticky neliší. Takže do Grand Cherokee bych šel, ale jednoznačně do 3.0 D V6.

    Dalibor Žák, autoweb

    Auto jsme bohužel neměřili, mohli bychom mít lepší obrázek o jeho rychlosti (resp. pomalosti). Samotného mě projev motoru a převodovky velmi mrzí, protože je mi Grand Cherokee celkem sympatický. Chce to lepší sladění motoru a převodovky, pak ho rád otestuju zas.
    Ano, asi jedinou rozumnou volbou bude diesel (nebo osmiválec s kitem od specializovaného úpravce, jestli vám na benzínu nezáleží 🙂 )

    Ivo

    Jenomže z kombinace 5 st. automatu a dieselu 3.0 CRD jsem měl bohužel velmi podobný pocit jaký uvádíte u verze 3.6., a to při spotřebě ve městě okolo 13l a průměru po 200km jízdy město/dálnice 11,5l. Jinak se mi auto velmi líbilo.

    honzik

    Kluci proč děláte test 3.6, když nás nejvíc zajímá ten diesel. Jinak s hodnocením motoru souhlasím – diesel se mi paradoxně líbil 100x víc a ještě paradoxněji se k tomuto autu i víc hodí.. Celkově je grand hodně dobré auto za skvělé peníze :-))

    Beaumont

    Ehm, hodnotit spotřebu podle údajů palubního počítače mi přijde u jakéhokoliv auta DOST naivní. Chápu že nepoužíváte žadné specializované superpřesné přístroje, ale klasická metoda dotankovat plnou – jezdit a měřit km – dotankovat a z množství dotankovaného paliva spočítat průměr, to snad není nic složitého, ne? 🙁

    Dalibor Žák, autoweb

    Bohužel to také není vůbec přesné, protože každá tankovací pistole vám vypne jinak, záleží i na teplotě, tlaku a vůbec mnoha dalších faktorech. A ještě jedna věc – nemáme takový rozpočet, abychom každé auto dotankovávali \“do plnejch\“. 🙂

    Beaumont

    Uznávám, že to nemusí fungovat na 100%, ale URČITĚ to bude přesnější než většina PP. Třeba by pomohlo tankovat v obou případech na stejné pumpě, ne?

    A pokud jde o ten rozpočet: mám tomu rozumět tak, že vaše dojmy z jízdy jsou získány z tak krátkého svezení, že nevyjdete ani jednu celou nádrž?!? 😮

    Marty

    Jezdit s moderním Pentastarem za 14 litrů, tomu se říká umění. proboha. Dejme mi to auto a zajedu vám s tím 11 na sto.

    Jo jinak převodovku je Mercedes W5A580 a Mercedes ji ještě v roce 2008 montoval do svých velkých kupé…

    Zjímavé že, když je to takaový klump…

    Naučte se řídit americká auta. Pak dělejte testy.

    Marty

    Zrychlení z nuly na sto je 8,7.
    5,7 HEMi má rzychlení 6,9 s.

    To jen tak na okraj, kdyby zas někdo měl cinty, jhak to má špatné zrychlení….

    A automat je neměcká lincene od Mercedesu. Smůla.

    Marty

    Tak v tom případěte byste radši neměli testovat nic, pokud nemáte na nádrž benzínu :o)))

    Marty

    ještě pradoxněji diesel je plečka od VM Motori, kzste se informovat na slavný motor 2,5 TD od VM Motori a každý mechanik po vás hodí scihlu, větší šmejd neexistoval.

    A nnajednou VM, který dělal celou dobu 4válce a motory pro užitková vozidla , prostě chrochtavé dehty pro zemědělce přišel s V6 CRD.
    Tak to bude taky kvalita sama :o)

    Servisní náklady na 200 tis km 4x vyšší než u toho Pentastaru.

    rh

    tak moje zkušenosti se spotřebou jsou rapidně jiné. Se starším JGC 4,8litrem benzin já 16litrů a úsporný kolega 13l – vždy jde o nohu a styl jízdy. Letos v USA po přepočtu z galonů na novém JGC 3,7 benzin pohodovou turistickou jízdou 11,5litru benzinu a doma mám 3,0diesla a když tomu naložím a jedu 160-170km/h po dálnici, tak mi žere 11,6l/100 a když jedu na pohodu, tak jsem v klidu na 10,5litrech/100km. Toť moje reálie. Letos jsem vyzkoušel v USA ještě další benzinová auta okolo 3,5l a musím uznat, že šla se spotřebou dolů – opět do 12litrů (Ford Explorer, Dodge Durango) a to nebyla pořádně zajetá.

    Po delší době od debaty o novém Pentastaru – ma někdo co nového říci o spotřebě Jeep G.Ch.? Docela by me to zajímalo, půvab dieselu od VM neshledávám. Mám v ročníku 2002 Mercedes 5ti válec a povazuji to za velké štěstí. Bohužel ale Jeep uz nemá k takovým motorům přístup a pro Evropu hledá Diesel. Není ale v tomto případe Pentastar sázka na jistotu? Pokud bude spotřeba 10 až 12 litru, není při stejně cene benzinu a nafty co řešit. A pak samozřejmě zvuk šestiválcoveho benziňáku je o mnoho příjemnější. V novém Jeep G. Ch. jsem jel, výborně auto, vynikající výbava, slusna cena, ale neuvěřitelný podvozek, který je ještě z dob spoluprace s Mercedesem. Ten stejnou platformu používá u současných M radách.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist