Jednoduchý návod, jak zachránit auto zapadlé v písku. Stačí lopata, pytel a kurta.
poradna
Typická rada z kategorie "co dělat, když se dostanete do potíží a jak přežít (nejenom) v divočině." A nemyslete si, tohle se může stát i vám.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
poradna
Typická rada z kategorie "co dělat, když se dostanete do potíží a jak přežít (nejenom) v divočině." A nemyslete si, tohle se může stát i vám.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
zabudli ste na dôležitu vec, uzavierka nápravového diferenciálu. bez nej to nebude fungovať
bude to fungovat i bez uzávěrky, jen ta síla bude menší. Když se to použije na kolo s menší trakcí, to které se protáčí, rozdělí se ta síla mezi obě kola podle toho jaká na tom druhém kole bude trakce. Zkrátka tam kde nebyl žádný záběr, bude aspoň něco. Jestli to pomůže, záleží na mnoha vlivech. Je to dost nebezpečná věc, kdyby se to lano smeklo, tak se namotá na nápravu a zničí brzdovou hadici a kdoví co ještě. Dobře to jde u aut s dvojmontáží, lano se navíjí mezi kola. Jako zemní kotva se často používá zakopané rezervní kolo nebo se dá použít bez kopání nějaké prkno nebo třeba větev podélně před kolem. Uváže se na vzdálenějším konci a kolo na to najíždí, vtahuje to pod sebe.