Jedno z nejvzácnějších československých kupé je na prodej s astronomickou cenovkou

22 fotografiíŠkoda 1000

Pro potenciální zájemce o zajímavé a netradiční vozy se naskytla příležitost, jak pořídit zajímavý kousek do garáže.

Diskuze

34 komentářů

    MildaS

    Škoda 1000 MBX a 1100 MBX byly vzácné už v době jejich výroby. Osobně jsem věděl o dvou 1100

    MildaS

    Na obrázku je pak 1000 MBX

    gogo

    1,8 melounu, to bych za to teda nedal, pak to člověku někdo rozstřelí na dnešních silnicích a je po prachách i po autě. nehledě k tomu že ta renovace zas tak geniální není, minimálně ten koberec do toho auta rozhodně nepatří, co si pamatuju tak mb měly podlahy gumové,

    H.

    Cena za kterou AAA nabízí tohoto veterána je přemrštěná. Můj kamarád má tyto auta 2 a obě v pěkném stavu.

    Pankrác

    Chtěl bych vidět toho člověka,kterej toto auto dal na prodej do Áček,asi zoufalec,kterýho odrbali,tak jak to umí.

    Jojan

    nechapu tu manii po socialistickych skodovkach. Pekne nebyly s vyjimkou stare felicie, poruchove line motory, nekvalitni zpracovani, proste k bliti.
    Pokud je nekdo z nostalgie ochoten davat takove palky za stare skodarny, je to jeho vec, ale ja tohle nikdy nepochopim.
    Kdyz veterana, tak neco pekneho s cim je i radost jezdit jako napr Porche…

    Roman

    Davat takove penize za auto, ktere bylo i v dobe sveho vzniku technicky zastarale, mi prijde silenstvi. Nehlede na to, ze tato auta maji cenu max. pro lidi z CR/SK. Kdyby melo alespon ekvivalent pro siluetu P911, ale ani to ne. BMW, Porsche, Mercedes za 1/3 ceny udela lepsi sluzbu.

    peter

    Nechtěl bych tu mrdku ani zadarmo.

    Jožko

    Vážený pane Jojane, to co píšete ve Vašem příspěvku značí něco Vaši neznalosti. Musíte posuzovat výrobky v době kdy vznikaly, to za a. Dále posuzovat technické řešení obvyklá v té době a jedinečnost výrobku. Škodovky – auta – byla své době srovnatelná s konkurencí. Například takový VW byl, co se týká kvality a zpracování, na tom stejně, ne-li hůř než Škodovky. Měl jsem to štěstí, že jsem vlastnil jak Škodu, tak Renault a bohužel i VW. Renault převyšoval VW jak kvalitou, tak technickým řešením. Škodovka uměla dobré motory a ani kvalita nebyla nijak horší než konkurence. Bohužel v rámci RVHP mohla vyrábět jen nižší obsahy. Co se týká VW – co neokopírovali (např. Brouk = Tatra) to neměli. A kvalita, oproti Renaultu a Škodě. Nebudu se šířit. Porsche nikdy nebylo auto pro dělný lid. Přeji hezký den.

    Záryba vladimír

    Jakmile aaa dostanou do pazour cokoli znehodnotí to. Za 1,8 mega bych navrhoval, abyste si to auto laskavě strčili do prdele. Je to jasný?

    Pavel Jeřábek - Veteran bazar Chotusice ))) oldtimer.cz

    Kuwa, 1,8mega za embeso 🙂 k to bych pak mohl za mou Lauru 110A v původním stavu chtít asi tak akorát…., no nevim, ale taká mrda mi nenapadá 🙂

    josef

    Tak ať si jí nový majitel užije!

    K

    Pane redaktore, tohle auto v žádném případě není kupé, to že má dvoje dveře ještě neznamená, že je to kupé. Tudor to ano, kupé nikoli.

    Jarda

    Hm,expert,taky bych chtěl mít takový přehled o škodovkách jako má autor tohoto žvástu. 50 kousků se dochovalo po světě.Jenom na královehradecku jich je asi 10 .Nechtělo by to radši psát třeba o houbách,rostou ?

    Jary

    Dnes jednu jsem potkal u Tesca v Plzni.

    hřebeček

    Takovou popelnici sotva někdo koupí!

    Vlastimil

    Nějak nevidím a v článku ani nečtu o žádném avizovaném KUPÉ.

    Štefan

    AAA Mototechna si to může strčit za klobouk. Nehorázná cena, při které mě napadlo, že ten vůz vlastně nechtějí prodat.

    Štefan

    To není kupé, ale tudor. Jediné kupé byla Š110R a pak Garde/ Rapid byl vlastně zmodernizované facelitované Garde/.

    K. Koutecký

    Je to velmi pěkný kousek jakožto veterán. A je velmi zajímavé, že se taková auta dají docela snadno pořídit. Za mě bych do toho určitě nešel, nicméně škodovkám jsem věrný už pěknou řádku let. Začínal jsem s feldou, přes fabii a oktávku po dnešního kodiaqa a nemůžu si ta auta vynachválit, vlastně žádné mě nikdy nezradilo. Novému majiteli tohoto miláčka přeji spoustu radosti z něj.

    Mikeťuk

    1,8 milionu mi nepřijde nikterak moc, protože za takovou cenu se prodávají „normální“ auta a spousta lidí si je může dovolit. Veterán byl vždycky něco, co si moc dovolit koupit nešlo. Mít rád auta a mít volný 2 miliony, rozhodně se hlásím, měl bych zájem.

    Cody

    Dal bych si říct!

    Petr

    To auto by podle mě mělo být větší hodnotu, než necelý dvě mega

    Terča

    i mně se ta cena zdá nízká s ohledem na to, jak netradiční vozidlo to je, navíc v tak perfektním stavu. Není to chyba?

    Drahovzal

    Už je to prodané? Bylo to stylem kdo dřív přijde ten dřív mele, nebo to byla vyvolávací cena a dražilo se? Docela by mě to zajímalo

    Jirka

    Na to, že to je české auto, Na to, že to je krásné auto. Na to, že jich bylo vyrobeno jenom pár kousků, tak mi necelé dva miliony přijdou opravdu málo

    vrtiš pavel

    mno taky si říkám, když jich je už pouze 50 exemplářů, že ta cena je příznivější než kdejaké nové dnešní auto

    Táborský

    já bych takové auto nechtěl. co s tím. jenom garážovat a utírat prach.

    fantom

    To já bych za ty prachy bral rozhodně jiného mazlíka https://www.mototechna.cz/prodej-vozu/land-rover?brand=136 a koukám, že bych i ušetřil

    VERONIKA

    Já jsem spíš na novější auta, co s tímhle, tak leda na podstavec do garáže…. Čím novější auto, tím za lepší :=)

    Hrdina

    Kde to ti lidé garážují, přemýšlím, to není koníček nenáročnej na místo a peníze!

    Král

    Prosím vás a dají se dnes sehnat i veteráni třeba nebo to je podpultové zboží? Potěšilo mě v tomhle článku, že ho Mototechna prodávala, ale nevím, jestli to nebyla jen nějaká rarita, reklamní akce. Nemá někdo? Po veteránu toužím od dětství

    Pavel

    Nádherná auta takovíhle veteráni

    Fíla

    Jójo mít tak aspoň jednoho takovýhohle vymazlenýho v garáži 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist