Je nejžádanější ojetinou stříbrná Škoda Octavia II kombi s motorem 1.9 TDI?
15 fotografiíŠkoda Octavia
Vyhlasme (hypoteticky) soutěž o to, jaké auto je nejprodávanější v našich tuzemských autobazarech. Odpověď není složitá.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
15 fotografiíŠkoda Octavia
Vyhlasme (hypoteticky) soutěž o to, jaké auto je nejprodávanější v našich tuzemských autobazarech. Odpověď není složitá.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Po zkušenostech s Octavií II (2.0 TDi, BKD, r.v. 2004), se kterou jsem sice najel 400 tis. km, ale za servis jsem dal stejné peníze, jako za nový auto nižší třídy. Auto mělo pravidelný servis po 15 – 20 tis., jen kvalitní nafta (MaxxMotion nebo Verva), opatrné zacházení (kvůli turbu atd.), nic nepomohlo. Stále nějaké problémy. Turbo 2x, 3 x setrvačník, obal převodovky, všechna možná čerpadla… Ovšem nebyl to problém kusu, ale dle zjištění od kolegů, kteří měli stejný vůz se jednalo o pravidlo. Bohužel, Škodovky šly kvalitou neskutečně dolů, nejen Škodovky, ale celý koncern. Pokud bych si měl koupit ojeté auto, tak Octavii I s 1.9 TDi, 1.8 Turbo nebo 1.6i.
tak jednička je mnohem spolehlivější, taky proto, že je jednodušší, nemá tolik zbytných elektronických věcí a motory jsou jednoduchá klasika
Nemůže to být obráceně ? Pokud se u nových aut prodá stříbrný lak + motor 1,9 TDI, je těchto vozů logicky největší počet i po bazarech a tak jsou nejvíce kupovaná.