JE Design Seat Ibiza SC

Chudák Ibiza, ani ona nebyla ušetřena brutálního zásahu tunera.

JE Design byl jeden z prvních, kdo otunil novou Ibizu v pětidvéřovém provedení. Později příchozí třídveřová verze Seat Ibiza SportCoupé se však rovněž nevyhla vskutku necitlivému zásahu. Ale proti gustu…

Kompletní body kit se zaměřuje na výměnu nárazníků a prahů, tedy obvyklých součástí. Došlo také k výměně kol za více okázalá. Asi nejmarkantnější změnou jsou nahoru vyklápěné dveře, takže teď už stačí pouze sundat veškeré znáčky Seat a místo nich nalepit Lambroghini.

Objednat si můžete buď o 35 mm snížené pružiny a nebo kompletní podvozek KW, který může být snížen až o 65 mm. Větší brzdy v nabídce nejsou, ale jistě nebude problém přikoupit si je od jiných úpravců, neboť se jedná o koncernové díly.

Seat Ibiza fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Seat Ibiza fotogalerie

Pod kapotou se nenachází nic jiného než poctivé a pro tuning ideální tédéíčko 1,9 l, které nemá sériových 90 koní, ale plných 130. Těch bylo dosaženo velmi sofistikovaným a technologicky náročným čiptuningem. Seat Ibiza má aspoň výrazně lepší parametry, když se na stovku dostane už za 10 sekund (série 11,1 s) a rozjede se až na 198 km/h, zatímco bez čipu jen na 186 km/h. Při těchto rychlostech je však obří zadní difuzor zdá tak trochu směšný.

Chápeme, že někomu se takovéhle kreace líbí a nepochybujeme o tom, že úprava od JE Design bude kvalitně a odborně provedená. Jenže nová Ibiza je sama od sebe celkem pohledné auto (nebo aspoň není nudné) a proto takováto změna tak trochu postrádá smysl.

autoweb.cz

15.10.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist