Japonské šílenosti II. – Nissan Land Glider Concept
16 fotografiíNissan
Kříženec motorky a auta chce udělat z dojíždění do města zábavu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
16 fotografiíNissan
Kříženec motorky a auta chce udělat z dojíždění do města zábavu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
svět se zbláznil
Co máte proti elektromotoru? V podstatě má pro pohon vozidel lepší parametry než jakýkoli jiný spalovací motor (především ohledně točivého momentu a také ohledně maximá otáček no a už vůbec nemluvím o tom co spalovací motor nemá a čemu se říká přetižitelnost 🙂 ). Podle mě je elektrická trakce prostě lepší než cokoli jinýho, jen ta zásoba energie ještě není úplně dokonalá, ale časem se to taky zlepší. Jo a elektromotor nemá holt takový zvuk jako spalovací motor a pískání tyristorů se každýmu líbit nemusí.
Podla mna to je super napad, hned by som si o nechal patentovat. So skutrom by som to ale neporovnaval, je to skor auto. Oproti skutru vdaka karoserii a 4 kolesam celorocne pouzitie. Oproti napriklad Smartu zrejme ovela nizsia spotreba (ci uz elektriky alebo benzinu). Mala sirka = mala celna plocha, ocividne super aerodynamika. Rovnako uzucke gumy = minimalny aerodynamicky i valivy odpor. Nevidim dovod nepouzit elektromotor pre mestske ucely. Otazka je, ci by alternativne auto nemohlo fungovat ako zabavny prostriedok aj mimo mesta, samozrejme uz so spalovacim motorom a vyssim dojazdom. A nakoniec preco nie aj dialnice? S vhodnou motorizaciou to moze byt plnohodnotne dvojmiestne auto.
Zaujimalo by ma, ake pretazenie dokaze vyvinut v zakrute oproti beznym autam. Na jednej strane sa naaklana proti odstredivej sile, na druhej strane je ovela uzsie a ma ovela mensiu stycnu plochu pneu s asfaltom. Zaroven ale aj urcite nizsiu hmotnost… co myslite?
Píše se dvoumístné, ale já tam vidím jen jedno místo.