Jaké budou příští sportovní Hondy?
Honda
Zástupci automobilky Honda postupně odhalují tajemství okolo nových sportovních aut.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Honda
Zástupci automobilky Honda postupně odhalují tajemství okolo nových sportovních aut.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
sportovni hondy, uz nejaky patek nejsou moc sportovni…posledni sportovni auto co stalo za zminku je minula generace CTR, ted uz jenom des a bida…a pochybuju ze to bude lepsi. Nechame se prekvapit od pripravovaneho supersportu.
Jojo, to je asi fakt. Nedávno jsem zase skouknul video na fiftgearu jak Tiff testuje hot-hatche. Je tam tuším Cupra R, Mini Cooper S, zmiňovaná Honda Civic TypeR a Focus RS. A Honda u Tiffa vítězí – především nejpříznivějším poměrem performance/použitelnost…Nemám důvod s ním nesouhlasit…:)
Ale v performance jasne vytezi Focus RS.
O tom není pochyb! 😉
Naozaj vase info su tu uzasne. Takze – NSX ako bude vyzerat sa uz celkom dobre vie, je este par variant, ale uz je par verzii, je uz davno zadana zakazka na prevodovku a tym padom sa vie aky bude motor – bude to 5.0 a vykon bude daleko cez 550k.
prave o S2000 nevie honda zdaleka sama tak vela. Rozhodne sucasna je jeden z najlepsich roadsterov napriek svojemu veku, v spuste testov porazila 350Z roadster a TT a podobne a je casto povazovana za druhy najlepsi roadster po BOXTRI.
CTR – nie je moc povedeny? A ze spolu s GTI snad ziskali najviac oceneni najlepsi HH roka. Priemer riadenia, prevodovky, jedineho vyokootackoveho (zavodna charakteristika) motoru je to stale najvyrovnanjsi a najviac HARDOCE HH na trhu. Ano, podvozok mohol byt bud este lepsi, alebo pohodlnejsi (a je chyba ustup od nezavisleho zavesenia, ked bola priekopnikom nezavisleho zavesnia v triede, ked sa o tom golfu ani fordu este nesnivalo), jedno z toho. A honda umi z 2.0 v poho v japnosku 220, tak mohli par konikov prihod aj pre EU… Ale inak…
najprv si pozistujte informacie, v kazdom tretom clanku mate spustu chyb… A ten Va clanok o CIVICU 1.8 sedan, kde autor pisal, ze ta torzka je uplne na nic a ked mu bolo oznamene, ze ono sedan ma double wishbones, tak to proste prepisal a napisal, ze nezavisle zavesneie je fajn – tak ta prihoda je priam ovencena vtipmi 🙂
Babo bez do p….., s tim vychvalovanim VW a Hondy. Tady nejsi na Auto.cz ani na slovaci, tady ti nikdo ty lzi nezere!!!
Honda Civic seste generace priekopnikom nezavisleho zavesnia. Ani omylem.
Ford Focus mel nezavisle zavesni v roce 1998, a v te dobe mel Civic co? Jen rovnobezníkovou napravu, ne viceprvkovou napravu.
Golg GTi i Typer-R jsou scela prumerna auta dane tridy i podle veciny testu!!!!
Soucasne Typer-R HARDOCE HH uz davno neni!!!! akorad pribralo vahu s zmeknul mu podvozek jako STi. Kazda hrb ho pekne nakopne. Nedavno jsem videl jit takto malem jedno nove STi pres trechu.
Zkus se probudit do tvrde reality. Soucasne GTi i Type-R na konkurenci ve vsech smerech nema. A s tim nic neudelas ani kdyby si sem psal dal romany jako jinde.
Vtipalku. Na tvuj vyplod je asi ztrata casu reagovat. Ale mel bys vedet, ze Civic mel skutecne kompletne nezavisle zaveseni (dvojita pricna ramena, neboli double wishbone) mezi kompakty jako prvni, a to ve ctvrte generaci, to byl rok 1988.
vidim, ze Deadlift vycina vsade… skoda reagovat 🙂 Podla mna europska diviza fordu vymyslela automobil, to dovtedy boli len plecky
Zda se mi, ze ma autoweb co se Hondy tyce "nove" informace vzdy tak s dvouletym zpozdenim. Nez psat tohle, to prosim radeji nic…
presne tak, radsej nic ako toto…
Nahodne som si len precital clanok o RS5 a zas mam na 1/2 roku dostatok navstev na tomto webe… fakt hruza