Jaké auto je nejlepší pro jízdu na sněhu?
10 fotografiíBMW
Odpověď může být velmi zapeklitá, obzvlášť pokud si pustíte fantazii na špacír.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
10 fotografiíBMW
Odpověď může být velmi zapeklitá, obzvlášť pokud si pustíte fantazii na špacír.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Něco starýho a s pohonem zadních kol. Líp se v tom odhaduje, co se děje. Moderní auta jsou moc utlumený a člověk ani nepozná, že to venku klouže, dokud nekouká xichtem do právě vystřelenýho airbagu. A když nejde o zábavu, tak asi starý Subaru Legacy s benzínovim dvoulitrem bez turba. Se kterým je teda taky zábava.
rozhodne to chce neco se samosvorem. O vikendu jsem zkousel e36 s normalnim difem a to proste neni ono. Ty zadni kola se tam hadaj a to auto je mnohem hur citelne.
Pro mě je ideálním autem na sníh to, kterým jezdím právě teď. Je to Ford F-250 Heavy Duty. Klasický pick-up truck, s klasickou koncepcí. V8 ve předu se hnanou zadní nápravou, s možností mechanicky připojit nápravu přední. Auto je krásně čitelné, takže driftování jedna báseň 🙂 Na korbu naložíš vše od běžek po sněžný skůtr a na předek se dá připojit i pluh, takže zastaneta práci silničáře.
Jasně že do svahu jednonáprava tolik nevyjede, ale pro normální jízdu je to celkem putna. S každým si to užiju trošku jinak. Teda pokud vám jde o to užití si jízdy a ne o nejlepší čas.
pokud necítíš, jak auto ztrácí kontrolu, je špatně něco u tebe, nikoliv u auta, filuto jeden.