Jak zvýšit hodnotu auta při prodeji? Poradíme vám

6 fotografiíporadna

Pokud chcete prodat automobil za co nejlepší cenu, vyplatí se mu věnovat trochu pozornosti. S minimálními náklady lze často prodej urychlit a získat i lepší cenu.

Diskuze

14 komentářů

    Petr C

    Všude se prezentuje, čistý motor = teče z toho olej. Naleštěné auto směřuje jen k tomu, aby se něco zakrylo. Tento článek měl být o údržbě interiéru a ne o maskování vad.

    Dobře, ale!

    Trochu tento článek nechápu.
    Většina kupujících se zajímá o čísla. Tedy cena, počet najetých kilometrů a počet nehod. Tedy většina prodejců přetočí tachometr, do ceny dá pár devítek(proč zaokrouhlovat) a samozřejmě zapře všechny nehody. Pak je celkem jedno jestli je někde něco odřené nebo špinavé. Auto se rychlé prodá a dokazovat majiteli zpětně, že něco zatajil je s čekými zákony skoro nemožné, takže hurááá na to.

    Jinak si myslím že češi nemají problém rozhazovat peníze kolem sebe, takže kdyby na to měli, tak klidně půjdou do nového auta a nenechají se oblbnout bazary, ale většina čechů na to nemá, takže nová auta kupují hlavně firmy, které si je postupně odpisují. Jenomže ve firmě s těmi auty jezdí kde kdo a protože mají havarijní, tak proč si čas od času nezkusit nějakou tu nehodu. Ve finále auto samozřejmě končí v bazaru a nějaký chudák co je nadržený na nového pašíka s foukáním, metlou a velkým kufrem si to koupí:-)

    Hele ceskej clovek vezme radsi domlaceny auto z mene kilometry (casto stocenymi) . NEz auto krasne ,ale najeto o 50 000km .
    Lidi se neuvedomujou ze motor,prevodovka pri dobrem zachazeni vydrzi opravdu dlouho a ve finale koupi auto ktery je stejne stoceny a ma jeste vic. A nekdy muze mit auto s vice najetymi po investicih jako jsou spojka,tlumice,cepy ,brzdy,rozvody….

    mattt

    Jak nemají mají ,ale nehodlají se smířit s tím ,že za 300 000 dostanou maximálně oktávku ,protože oni se chtěj blejsknout s audinou .Na nové auto má skoro každý ,ale hold čech se nechce smířit s tím ,že bude jezdit v hatchbacku a nebo v dacii . ( která je za ty peníze myslím dobrá )

    mattt

    Jak nemají mají ,ale nehodlají se smířit s tím ,že za 300 000 dostanou maximálně oktávku ,protože oni se chtěj blejsknout s audinou .Na nové auto má skoro každý ,ale hold čech se nechce smířit s tím ,že bude jezdit v hatchbacku a nebo v dacii . ( která je za ty peníze myslím dobrá )

    Michal

    Tak ať si Čecháček \“olítanou\“ Audinu za 300t klidně koupí, hlavně, že za těch 300t, už může mít třeba slušně vybavenou Mazdu 2, Mitsubishi Colt, nebo VW Polo.

    Jim

    No myslim, že na čistém motoru je tekoucí olej krapet víc vidět. Takže o maskování nemůže být řeč.

    Steady

    Cely problem vidim ve staceni tachometru a skrytych havariich. Kdybychom vedeli, ze jezdime v autech s najezdem 300kkm s nabouranym zadkem, nemeli bychom tolik stresu. V Cechach vlastne vsechna auta maji najezd do 200 tisic a druheho majitele:-)

    Motor se ti zasviní i \“sám od sebe\“, nebo spíš od ježdění. Tekoucí olej za to moct nemusí. Já se při nejbližší příležitosti chystám udělat většinu toho, co radí, plus další, konstrukční věci (brzdy, tlumiče, silentbloky, vyvařit apod.) Auto prodávat nebudu ještě dlouho, je to pro můj dobrej pocit. Předevčírem bylo hezky, tak jsem vzal vysavač a vysál sedačky a podlahu. Nevěřil bys, jak je to hned příjemnější, sednout do čistýho hezkýho auta 🙂

    Jan

    Lidi si o to říkají sami… podívají se na net, na auto v nejmenovaném českém známém autobazaru, to auto ale neexistuje, pak najdou druhé nejlevnější a proto si jedou a čekají už při vystupování na červený koberec… škoda mluvit, pokud chcete auto prodat dráž a doděláte jej za předchozího majitele, tak Vám to nikdo nechce zaplatit a říkají , že jste drahý…

    Dawe

    myslím, že srovnávat ojetou audinu za 300 s novým autem za 300 není zrovna ideální, protože v  audině bude místo a hlavně výbava. I ochcávka se dá koupit za 300, ale dalších 250 je do ní výbava. Vím, že pro někoho výbava nehraje roli, ale koupil by si někdo dneska nový auto bez klimy nebo se švihadlama na okna? A nemluvím o částce, kterou nechám v servisu za pravidelný prohlídky

    JUDr. MZXY

    důležité je také roztrhat technický průkaz a nechat si za 100,- Kč vystavit duplikát, pokud v původním máme 4 majitele, v tom duplikátu už jej jednoho…pokud bylo vozidlo původně schváleno jako vozidlo autoškoly nebo to byl taxík, a pak auto schváleno opět jako vozidlo pro běžné užití, nový majitel nic nepozná….
    Také se informace o tom, že auto bylo původně nákladní a dodatečně přestavěno na osobní….jako nákladní to používala firma, každý den s tím jezdil někdo jiný…duplikát vystavený na fyzickou osobu tyto informace navždy znepřístupní

    Pokud prodáváte v ČR nepřihlášenou ojetinu, koupenou od turklů v německu, reexportovnou do německa z francie, zásadně neporodávejte s francouským techničákem, kde je jako majitel uveden Taxi Paris , Rue Rhone 3375….Vždy nejdřívě auto zaregistrzujkte na babišku a pak k němu přidejte legendu o tom, že je pro ní auto moc velké, jinak by tak krásné auto nikdy neprodávala….A pokud byl k autu i doklad o nabytí od arabů, kde arab spisovnou němčinou napsal….“vorne part schade“ „, „zwei airbag aus“, tento papír hned spalte…ale pro jistotu prodávajícímu upřímně sdělte, že je auto nebourané ( v ČR) a že bylo ve F vyměněno jen jedno přední světlo, po malé kolizi na parkovišti…upřímnost vždy spolehlivě zabere

    ZDDE

    Ok, logicky tedy, pokud jsem se o ten lak / interiér staral a prodávám naleštěné (kvůli vhodně použité chemii a ručnímu leštění) auto, tak je s nim něco špatně? Stereotyp dobrý, ale čistota není znamkou snahy o maskování vad, nýbrž známkou toho, že majitel se k tomu choval pečlivě.

    Jinak, za sebe můžu doporučit pár praktických rad, co se dá zvládnout i sám: http://www.united-c.cz/jak-pripravit-auto-na-prodej/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist