jak-vznikalo-ceske-rekordni-logo-dacia-z-lidskych-segmentu.jpg

Jak vznikalo české rekordní logo Dacia z lidských segmentů?

Fotočlánek

Na akci nazvané Dacia Piknik se sešel značný počet majitelů aut této značky (téměř čtyři tisíce) a také došlo k sestavení loga Dacia a to za použití živých stavebních dílů, tedy jednotlivých účastníků. Jak celý proces probíhal?

Diskuze

4 komentáře

    Eva

    Bylo to úžasné setkání. Byla jsem fascinovaná tím davem, který šel na povel sestavit logo a získat tak zápis do knihy rekordů – moc jsme si to užili. Celá akce byla bezvadně připravená, program bohatý – každý si mohl přijít na své. Jsem ráda, že jsme se zúčastnili, a protože to máme cca 250km, tak jsme si zařídili i ubytování, takže jsme si to vše mohli užít až do konce. Děkujeme pořadatelům a už se těšíme na další ročník.

    stanik

    Je dobře, že se Dacia Piknik tak vydařil. Ale i v minulých letech se Dacia club cz. scházel na svých setkáních po celé republice. Jedním z minulých bylo setkání v Lužanech u Jičína, i když tam nikdy nebyla tak vysoká učast.

    Pan Klobouk

    No, když už by mě momentální pominutí smyslů dohnalo ke koupi vozu značky Dacia, určitě bych neměl tu potřebu prezentovat svou neutěšenou finanční situaci, vkus a technický přehled shromažďováním se s podobně postiženými nešťastníky. Upřímnou soustruh.

    Gabča

    Souhlasím, byla to výborná akce. Moc jsme si to s rodinou užili. Pojedeme určitě i na další ročník.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist