Jak vznikalo české rekordní logo Dacia z lidských segmentů?

Na akci nazvané Dacia Piknik se sešel značný počet majitelů aut této značky (téměř čtyři tisíce) a také došlo k sestavení loga Dacia a to za použití živých stavebních dílů, tedy jednotlivých účastníků. Jak celý proces probíhal?

23.6.2014 9:30| autor: Filip Rakovan
Více o tématu: Dacia

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist