Jak vypadá hlava válců zevnitř při 14 000 otáčkách
8 fotografiíautovideo
Pokud jste vždycky chtěli vidět, jak vypadá motor superbiku při 14 000 otáčkách zevnitř, tohle video vám zamotá hlavu.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
8 fotografiíautovideo
Pokud jste vždycky chtěli vidět, jak vypadá motor superbiku při 14 000 otáčkách zevnitř, tohle video vám zamotá hlavu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
video pekny,to jako jo,ale rozhodne se nedivame do hlavy valcu,nybrz pod ventilove viko páni redaktoři.
Na to, že si říkáte motoristický web, je to trochu trapné…
Určite ? Ja som doteraz bol v tom, že pod vekom ventilov sa nachádza hlava valcov, ktorá obsahuje vačky, ventily… Podľa mňa to majú správne.
z širšího pohledu to mají správně ale je to něco jako kdyby napsali že uvidíme vnitřek motoru a na obrázku bylo auto s otevřenou kapotou. Tohle ukazuje skutečně pouze práci vaček a ventilových zdvihátek které se můžou ale taky nemusí nacházet v hlavě válce. Já spíš čekal nějakou optiku uvnitř válce, jak vypadá práce ventilů zevnitř, jak probíhá spalování. Ony se ty vačky vlastně točí jen poloviční rychlostí a celkem na tom nic není. Ale když si představím klikovku a ojnice, když se taková velká a složitá věc točí, tak to i při mnohem menších otáčkách přesahuje hranice chápání.