Jak to bude s motory nového Volkswagenu Golf
Volkswagen
Rodinný hatchback čeká příští rok další kolo změn, ale motorů se dotknou málo. S velkou rošádou VW zřejmě počká na rok 2014 a normu Euro 6.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Rodinný hatchback čeká příští rok další kolo změn, ale motorů se dotknou málo. S velkou rošádou VW zřejmě počká na rok 2014 a normu Euro 6.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
uz vidim, tak 1.4 bez kompresoru jede dole stejne jako s nim, a nahore, kdyz museli pouzit mensi td aby se to dole rychleji sebralo. A uz vidim, tak tezce foukana 1.6 jede stejne jemne jako 2.0, kterou neni nutno tolik honit tlakem. Zlata atmosfera, ze panove z eu. Nedejboze dat filtr na tanker nebo elektrarnu nebo udelat realny nedc test