Jaguar XJR
Největší britská kočka s nejsilnějším motorem. Na první pohled neprůstřelná kombinace. Nebo ne?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Největší britská kočka s nejsilnějším motorem. Na první pohled neprůstřelná kombinace. Nebo ne?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Díky za článek i fotky, jdu prát. Z tohoto vozu jsem pokaždý & hned … :o)) Vzhledem se mu přibližuje snad jedině CLS od eMBéčka. (Ovšem kočka musí mít obuté zimní bačkory.)
Pane Koubku někdy Vam tu práci zavidím.
P.S.: Nebylo by video? Tohle se nikdy neokouká.
mimochodem nefunguje odkaz "Návrat na obsah článku" (http://www.autoweb.cz/articles.php?id=)
Skvěle napsané,opravdu!!Nechapu,jak takovymu vyjimečnému autu můžou dát ve Speedu jenom půl stránky.
Ale kam se podělo video???
chlapi,nechci odpovidat za Honzu Koubka,ale uz se to tu psalo ze video bude jen jednou tydne,,,,holt je to skoda,ale co se da delat….maji toho hodne kluci redaktori..;-)
Kazdopadne za odpoved diky; pro me to je nova informace.
Skoda to teda sakra-je, kdyz uz jim takovyhle auto (AMT?) pujcej. Doufam, ze pohnutkou k tomu omezeni neni traffic, myslim, ze ctenari by se spokojili s videem na youtube.com. (Ja tedy ano. :o)
zdrc
Spíš jde o to,že vytvořit kvalitní video zabere hodně času.. Jen si myslím, že bych klidně oželel video u Accentu, jen abych mohl vidět video k tomuhle kočáru.. Jsem sám?
rozhodne nie si sám. Jaguár bez videa je premárnená šanca. Accent s videom je skoro zbytočný.
ale ved Honza pisal, ze k Lexusu nie je video preto, lebo za tyzden moze byt len 1. Potom by logicky malo byt k tomuto Jaguaru…
Jak jsem již psal, natáčet více než jedno video týdně (zatím) nepřichází v úvahu. Pokud chceme udržet úroveň a postupně ji zvyšovat, vyžaduje to minimálně jeden natáčecí den (v zimě s ubývajícím světlem spíš dva). Abychom byli schopni zajistit aktuálnost zbytku Autowebu.cz, musíme prostě dělat kompromisy – tak už to v životě chodí.
Video k Jaguaru XJR jsme netočili ze dvou důvodů: zaprvé jsme ho získali náhodou a ten týden už jsme točili další dvě auta, zadruhé už jsme točili video Jaguaru XJ 2.7D. On to zas takový rozdíl není – jediný rozdílný záběr by bylo zrychlení na tachometru a zvuk výfuků. Drifty s tímhle autem stejně dělat moc nejdou.
Tento týden jsme video nezvládli kvůli nemoci střihače. Mějte s námi prosím trpělivost.
Co se dá dělat,zdraví je vždycky nejpřednější,ale myslím, že se shodnu s ostatními,že bysme rádi ty rozdíly mezi XJ 2,7D a XJR viděli sami…Nezbývá než občas zabrousit i na jiné servery,kde ovšem videa také nejsou ke každému testu
ok, ukaž mi jediný jiný server, kde jsou videa takhle často – a hlavně, ukaž mi jediný, kde dělají video k různým motorovým verzím stejného auta…
Tak zrejme sem se spletl a Marty R je jediny,s kym se na predchozim nazoru neshodnu;nebo ze by skryty pracovnik rekakce?:o)
Pochopil jsi o čem jsem psal? Taky bych rád viděl XJR v akci, ale bylo to tu vysvětlené, proč to nešlo – tak proč do toho dál šťourat? Opravdu znáš jiný server, kde by něco takového bylo běžné – video testy různých motorových variant téhož auta?
Skrytým pracovníkem redakce bych byl rád – autowebe, vezmete mě? :-)))