Jaguar XFR-S: První oficiální fotky
7 fotografiíJaguar
Nejsilnější sedan v historii Jaguaru kompletně odhalil svou vizáž. Z kupé XKR-S přebírá nejen agresivní lak, ale i kompresorem přeplňovaný osmiválec.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
7 fotografiíJaguar
Nejsilnější sedan v historii Jaguaru kompletně odhalil svou vizáž. Z kupé XKR-S přebírá nejen agresivní lak, ale i kompresorem přeplňovaný osmiválec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak jsem si myslel (z čísel), že se bude jednat o konkurenci M5, ale po pohledu na to křídlo je mi jasné, že cílovka je někde jinde – znám pár majitelů M5 a ani jeden z nich by nikdy nejel do práce v autě s takovým spoilerem.
Škoda – nebýt toho bodykitu, mohli se v Mnichově trošku leknout. Takhle můžou být v klidu – o zákazniky nepřijdou
To křídlo vypadá jako nějaký garáž tuning… asi dílo zneuznaného designéra…
Pecka je ta fotka jak jede Jag bokem 😀 tose mi libi. a to kridlo..? pokud se vam nelibi viz nade mnou,tak to nekupujte, stejne nato nebudete mit nikdy, tak aspon si zastezovat, joo cehacci..
jo, dík za doporučení, taky si ho kupovat nebudu (s jistotou můžu říct nikdy právě kvůli tomu úděsnýmu křídlu). Zato si ale skutečně brzo budu kupovat tu M5, nebo přinejmenším 540i/550i, protože chci silnej reprezentativní sedan a dost pravděpodobně v tom trendu budu chtít pokračovat i v daleké budoucnosti. Což se s okřídlenym sedanem jak z Fast n´ Furious jaksi neshoduje. A já ti zaručuju, že drtivá většina kupců těch nejsilnějších pětek si je kupuje z toho samýho důvodu, jako budu já – chtějí vážně silnej sedan, kterej to o sobě moc nekřičí do světa. Na rozdíl od tebe tu komunitu lidí poměrně znam a tohle vim (proč asi tak myslíš, že Mpětky dávno nemaj křídlo jak z prezy na zadku, ty hlavo), tak kdybys mi prosimtě vysvětlil, jak ještě odpor proti křídlum souvisí s čecháčkovstvím. Asi budeš o dost chytřejší, pač mě tohle nedochází. Ale neboj, z toho vyrosteš, já křídla (v patnácti naposledy) z nějakých obskurních důvodů taky uznával.
Tohle neberu jako argument – BMW řady 5 bych si koupit mohl, kdybych chtěl – klidně ale uznám, že na M5 nemám (jestli nikdy mít nebudu je ve hvězdách ). Každopádně vím určitě, že kdybych o M5 aktivně uvažoval jako o autě na denní ježdění, pak křídlo je to poslední co bych na autě chtěl.
Ten Jag bude super auto – mám pro angličany slabost a nové směřování automobilky směrem ke sporťákům je pro mě splněným snem (ten nový roadster je na mém wish listu hodně vysoko) – jen píšu, že cílovka prostě nebude stejná jako u M5 – ta směřuje na vyšší management a ten prostě křídla nebere :p