Jaguar XF Combi v Ženevě: BMW má problém

Modernizovaný Jaguar XF zle šlape na paty mnichovským modelům. Nový kombík může prodejní potenciál modelu značce rozšířit. Bude i čtyřkolka.

Sedan ​Jaguar XF nedávno prošel faceliftem a modernizace se promítla i do konstrukce kombíku XF. Ten si odbyl v Ženevě svou premiéru a brzy zamíří do prodeje po celé Evropě. Docela se na něj těšíme, protože naše první dojmy z faceliftovaného sedanu XF (brzy bude videotest) jsou velmi dobré – i se základním motorem.

Jaguar XF Combi, které automobilka nazývá sportovně Sportbrake, má v kufru místo pro 1675 litrů nákladu, což je dostatečný objem. Na trhu se utká třeba s BMW řady 5, ale svou velikostí a hlavně mrštností připomíná spíše menší BMW řady 3. Uvidíme, jak si nakonec povede v přímém souboji na silnici.

DOPORUČUJEME: Jaguar XKR-S – první jízdaPod kapotou bude řadový čtyřválcový diesel 2,2 litru o výkonu 190 koní, který pohání zadní kola přes automatickou osmistupňovou převodovku. Bude i naftový šestiválec ve dvou verzích o výkonu 211 a 275 koní a také samozřejmě benzínové motory, které vyvrcholí osmiválcem 5,0 litru o výkonu skoro 400 koní. Jestli bude i kombík XFR, to zatím nevíme.

Jaguar přiznal, že vyvíjí i pohon všech kol, který se snad do modelů Jaguaru dostane v průběhu příštího roku. Kromě limuzíny XJ je čtyřkolky dočká právě i model XF.

Dalibor Žák

7.3.2012 11:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist