Jaguar XE 2.0 Ingenium 180 k & XE S 3.0 V6 340 k (2015): První jízdní dojmy

40 fotografiíJaguar XE

Nejmenší kočka má pěkně ostře nabroušené drápy, stačí ovšem na to, aby si mohla tiše počíhat na svou německou kořist?

Diskuze

1 komentář

    Josef

    Konečně jsem si přečetl recenzi nové kočky na základě jízdy v českém prostředí, za kterou autorovi úvodem děkuji. Zajímaly mě dvě věci, za prvé, jak bude vypadat a chovat se běžnější model, než byla na oficiálních fotografiích prezentovaná verze. Všichni víme, že ty převážnou část prodejů netvoří a úspěch tedy leží na nápravách civilnějších provedení. Jaká radost se dozvědět, že se slavná značka vrací do hry zařazením mezi nejlepší! Za druhé, zajímalo mě, jaké ladění podvozku výrobce zvolí. S velkou nelibostí totiž vnímám, jakou proměnou prošly podvozky například bavorské vrtule. Tuhé, nepoddajné, neinspirativní. A jakkoliv to nechápu, všichni se snaží vzbudit dojem, že je to normální, správné a lepší to nebude. Jaká radost se dočíst, že to lze a jaká škodolibá nad tím, jak teď vypadají všichni ti, kterým bylo podvozek naladit zatěžko. Přestože si vůz nekoupím, dělá mi radost už jen vědomí, že to stále lze udělat pořádně a že se to povedlo právě albionským, kteří postupně představují samá zdařilá auta. Kéž by to přispělo k návratu k normálu, kde tuhost neznamená sportovnost a člověk by nestál před hloupou volbou, zda si koupit škatuli netečnou nebo nepoddajnou…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist